  • Data: 2014-12-27 18:29:45
    Temat: Re: Anonimowe platności
    Od: Rafal Jankowski <j...@o...wsisiz.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 27 Dec 2014, Budzik wrote:

    > To bylo tak odpowiadać, ze nie powiesz.
    >
    > W usenecie juz tak jest ze tworza sie watki poboczne. Nie ma w tym nic
    > złego.

    Nie tyle nie powiem, bo w sumie to już powiedziałem, tyle tylko że ja nie
    mam żadnego interesu w tym żeby wyjawiać Ci prawdziwy powód, a Ty nie masz
    powodów żeby mi wierzyć. Potencjalnych powodów do anonimowych płatności
    mniej lub bardziej legalnych jest pewna lista, więc co za różnica jaki
    powód z tej listy bym tutaj przytoczył? Pytanie jest o możliwości takich
    płatności niezależnie od motywacji pytającego, a że nasza dyskusja jest
    całkowicie jawna i publiczna to argument: "Ja coś wiem, ale Ci nie powiem,
    bo jeszcze byś kupił kałacha" - brzmi cokolwiek głupio.