  • 1. Data: 2010-02-13 13:06:48
    Temat: Re: Ameryka idzie do przodu!
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "bradley.st"
    news:3b5d9a72-0ebc-4e01-89e5-ec6a514bd645@d27g2000yq
    n.googlegroups.com

    > Ha ha ha! Ten plakat boli tylko wyznawcow teorii ze "Europa jest super
    > a Stany sa be, bo... bo Europa jest super... bo... bo ja tam mieszkam.

    No to widzę, że sobie pogadaliśmy.

    > A w Stanach nigdy nie bylem (albo bylem przez 2 miesiace na W&T), ale
    > wiem wszystko z telewizji."

    W stanach byłem ponad 6 miesięcy nie na work and travel ale tylko na
    travel - wystarczy mi. Nie ciągnie mnie tam na powrót.

    > I jest ODPOWIEDZIA na chamski demotywator o roznicach miedzy Europa a
    > Ameryka, ktorego nawet nie chce mi sie szukac (dwie dziewczyny chyba
    > pijace piwo, jedna cztery razy wieksza od drugiej).

    ? ale o co chodzi - możesz to napisać bardzo przystępnym językiem.
    A jeżeli to jakaś riposta odnośniego mojego bądź co bądź słusznego
    komentarza to jak byś nie pamiętał, ty pierwszy zacząłeś tutaj wklejąc linki
    do tendencyjnych zdjęć.

    > A ani Stany nie sa bardziej super od Europy, ani Europa bardziej super
    > od Stanow. W bankowosci i we wszystkim innym.

    żyj sobie w tym przeświadczeniu - masz do tego święte prawo.

  • 2. Data: 2010-02-13 16:01:14
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 13 Lut, 08:06, "Valdi" <V...@v...pl> wrote:

    > ? ale o co chodzi - mo esz to napisa bardzo przyst pnym j zykiem.
    > A je eli to jaka riposta odno niego mojego b d co b d s usznego
    > komentarza to jak by nie pami ta , ty pierwszy zacz e tutaj wklej c linki
    > do tendencyjnych zdj .

    No, nie, przepraszam bardzo, moj post byl odpowiedzia na "operacje
    podniesienia posladkow" wklejona przez poprzednika, xbartx.