eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAliorowa Maestro za granicą... :(Re: Aliorowa Maestro za granicą... :(
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news-2.dfn.de!ne
    ws.dfn.de!goblin3!goblin1!goblin2!goblin.stu.neva.ru!xlned.com!feeder1.xlned.co
    m!news-out2.kabelfoon.nl!newsfeed.kabelfoon.nl!bandi.nntp.kabelfoon.nl!198.186.
    194.249.MISMATCH!news-out.readnews.com!transit3.readnews.com!postnews.google.co
    m!e11g2000yqo.googlegroups.com!not-for-mail
    From: fiki <b...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Aliorowa Maestro za granicą... :(
    Date: Tue, 4 Aug 2009 06:31:09 -0700 (PDT)
    Organization: http://groups.google.com
    Lines: 69
    Message-ID: <2...@e...googlegroups.com>
    References: <h57f6b$5hn$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <h58jd4$2p1$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <1...@b...pseinfo.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.212.29.179
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    X-Trace: posting.google.com 1249392669 10981 127.0.0.1 (4 Aug 2009 13:31:09 GMT)
    X-Complaints-To: g...@g...com
    NNTP-Posting-Date: Tue, 4 Aug 2009 13:31:09 +0000 (UTC)
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: e11g2000yqo.googlegroups.com; posting-host=195.212.29.179;
    posting-account=xRG4AAoAAAAmKbbCretEQBJB6ZObRJAz
    User-Agent: G2/1.0
    X-HTTP-UserAgent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.0.12)
    Gecko/2009070611 Firefox/3.0.12,gzip(gfe),gzip(gfe)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:496257
    [ ukryj nagłówki ]

    On 4 Sie, 14:18, Tomek Głowacki <t_gl_nospam_wyalto@wytnijto_o2.pl>
    wrote:
    > Michal pisze:
    >
    > > To znaczy co konkretnie?
    >
    > Między innymi po hiszpańsku "PIN Ostatnia próba" albo coś na zasadzie,
    > że PIN nie potrzebny, po kliknięciu zielonego, oczywiście nie dawało
    > rady. Zaś na Gibraltarze, po prostu "Card is VOID" i na wydruczku wołami
    > VOID.
    >
    > > Zapewne znane z wielu innych kart i banków "PIN zablokowany" tylko w
    > > różnych wersjach językowych. "Hit green" i do przodu.
    >
    > Zgadza się i jest to znany problem, ale to nie działało poprawnie -
    > terminal kazał np. po takim czymś przejechać paskiem po czytniku
    > (ciekawostka), potem znowu pin i w końcu odrzucał transakcję. Albo nie
    > wymagał pinu i odrzucał transakcję, tak jak wyżej pisałem. No, różne
    > rzeczy się działy, części komunikatów nie rozumiałem ja, części obsługa
    > w sklepie (btw, przetragiczna w 99% przypadków, a myślałem, że w Polsce
    > jest źle - teraz wiem, że w porównaniu z południem Hiszpanii to jest
    > luksus obsługi klienta, nawet w zapyziałym spożywczaku ;) ).
    >
    > > Swoją drogą ja każdą odrzuconą bez powodu transakcję wyjaśniam w banku.
    > > Na przestrzeni 2ch lat intensywnego korzystania z kart (koło 100
    > > transakcji / miesiąc) miałem dwie takie sytuacje( w tym jedna z powodu
    > > generalnego problemu z kartami w mbanku). Jeśli nawet nie uda się
    > > wyjaśnić przyczyn odrzucenia to warto , żeby bank wiedział że gdzieś coś
    > > jest nie tak. Co prawda ja płacę kredytową, ale przy chipie i PINie
    > > online nie spotkałem się, żebym miał jakąkolwiek offline'ową transakcję.
    >
    > Mi się po prostu nie bardzo chce tego zgłaszać, ale może się zbiorę,
    > tyle że musiałbym gdzieś wydłubać wydruki z nieudanych transakcji.
    >
    > > Bo nie ma problemu PINu offline/online.
    >
    > Dokładnie.
    >
    > > Własnie... ale KK Aliora obsługuje/posiada PIN offline? To nowość...
    >
    > Tak, działa to jak dla mnie losowo, ale działa czy w Polsce czy za
    > granicą identycznie - raz offline raz online, ale pewnie w zależności od
    > kwoty/terminalu czy innych czynników.
    >
    > Pozdr,
    > Tomek

    ale piszecie glupoty. karty aliora maja normalny pin offline, zatem
    problem podobny do kart mbanku nie wystepuje(dla aliora pin zmienia
    sie w bankomacie). problemem jest pewna seria kart-sam nie moglem
    pobrac gotowki z jakis 80% bankomatow. telefon z reklamacja, po
    tygodniu nowa karta byla w skrzynce i teraz 0 problemow.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1