eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAliorKantor...no nie, tego już za wiele! Przenoszę się do AIONu › Re: AliorKantor...no nie, tego już za wiele! Przenoszę się do AIONu
  • Data: 2021-09-10 08:49:39
    Temat: Re: AliorKantor...no nie, tego już za wiele! Przenoszę się do AIONu
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, September 9, 2021 at 5:02:06 PM UTC+2, Dawid Rutkowski wrote:

    > Ja ustawiłem 1M - to przez www, dla apki można max. 50k.
    Nie pozwolił na 1MPLN przez WWWW, powiedział, że max 50kPLN.

    > A co do niemożności zmiany to OP zapewne wpadł w pułapkę AJAXa - żeby podnieść
    limit pojedynczej transakcji i żeby nie wyskakiwało na czerwono "Kwota nie powinna
    być wyższa niż 1 000 000,00" (od kiedy to "nie powinna" oznacza zabronienie?) to
    najpierw trzeba zmienić w polu "limit dzienny".

    Ale rzeczywiście się udało.
    Dzięki!