eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiAliorKantor...no nie, tego już za wiele! Przenoszę się do AIONu › Re: AliorKantor...no nie, tego już za wiele! Przenoszę się do AIONu
  • Data: 2021-09-10 08:42:46
    Temat: Re: AliorKantor...no nie, tego już za wiele! Przenoszę się do AIONu
    Od: Szymon <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2021-09-09 o 13:21, witrak() pisze:
    > Okazało się, że dziennie można przelać równowartość 5kPLN. Łącznie we wszystkich
    walutach! To ile czasu trzeba wyprowadzać jakieś sensowne pieniądze!

    Mylisz się. Przelewałem dużo większe kwoty zarówno w PLN, jak i
    walutach. Nie było problemu.
    Wczoraj była jakaś awaria - może dlatego miałeś problemy:

    https://www.bankier.pl/wiadomosc/Awaria-w-Alior-Bank
    u-Nie-dziala-bankowosc-elektroniczna-8184948.html

    > No chyba, że coś się zacięło. Ale eksperymentować więcej nie będę.

    U mnie wczoraj kantor działał bez problemów, ale czasami tak to jest z
    awariami - nie zawsze dotyczą wszystkich klientów.