eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego › Re: 600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego
  • Data: 2018-01-26 21:11:21
    Temat: Re: 600 zł za konto oraz 400 zł z kartą kredytową od Citi Handlowego
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 26 stycznia 2018 15:39:18 UTC+1 użytkownik Dawid Rutkowski napisał:

    > Wszystkie te zalety KK ma (choć w PL, kraju dziwnym, sporą ich część mają również
    KD
    Ot to
    Od chyba kilkunastu już lat mam kartę debetową do mojego rachunku który też
    kilkanaście juz lat mam w tym samym banku
    Inie widze sensu brania kredytu(w sensie zadłuzania się w KK) skoro moja KD doskonale
    od lat działa
    Płacę nią na allegro, aliexpres, bm.pl, w biedronce w lidlu, i w wielu innych
    miejscach i działa,
    W jakiejś tureckiej knajpie też działaął
    Żona ma druga kartę podpiętą do tego konta i też nie narzeka
    Jedyne co mnie wkurza to że dotykowo-bezpinowo tylko do 50z
    Ale to tak wszędzie ponoć
    A gdyby jakiś bank zaoferował kartę dotykową bez pinu do 200zł chociażby bym to
    pewnie bym się skusił.
    Bo leniwy jestem i wpisywanie pinów mnie wkurza
    Idealnie by było bym sam mógł zdefiniować do jakiej kwoty bez PIN
    Ustawiłbym sobie 200-300zł i by pasowało.