  • Data: 2013-04-01 12:19:28
    Temat: Re: 60% kary za złożenie oszczędności w Banku
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "S" kj6qpq$lvq$...@n...news.atman.pl

    > Nie istnieje. Pytanie czy trzymanie pieniędzy w domu też nie jest objęte ryzykiem
    ich utraty w 100%. Można marudzić na banki,
    > jednak jak na razie nikt nie zaproponował pewniejszego sposobu trzymania
    oszczędności.

    Ludzie bogaci lubią lokować w kosztowności, dzieła sztuki, nieruchomości...
    Te ostatnie ostatnio ;) też nie są pewne.

    A co to jest pieniądz? To jakaś obligacja państwowa. Obietnica państwa.
    A co to jest państwo? Instytucja. Czy zatem pewnego dnia państwo nie
    może powiedzieć:

    -- Nie mamy twego płaszcza i co nam zrobisz?

    Kościół rzymskokatolicki (w osobie arcybiskupa Ozorowskiego)
    pochwala takie zachowanie, a że ów Kościół prowadzi duchowo
    Polaków... Wg kościoła niezrozumiała wola Boża jest ważniejsza
    od umów, obligacji, zobowiązań... Dlaczego zatem pewnego dnia
    władca RP nie mógłby obwieścić:

    -- Od dziś wszyscy mają mieć takie same żołądki, zatem
    dotychczasowe pieniądze tracą wartość i każdy zaczyna
    ciułanie od nowa.

    Właśnie równość żołądków była przyczyną skazania mnie (paręnaście
    lat temu) na głodowanie -- jadłem za dużo, nie tyle, ile prałat
    Stanisław Rabiczko uznał za stosowne.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'