  • Data: 2013-04-01 21:13:02
    Temat: Re: 60% kary za złożenie oszczędności w Banku
    Od: Clegan <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 1 Kwi, 13:34, Andrzej Lawa <a...@l...com> wrote:

    > Odnosiłem się wyłącznie do patologii jaką jest spekulacyjna giełda, a w
    > szczególności instrumenty pochodne - gdzie obracanie pieniędzmi stanowi
    > przelewanie z pustego w próżne i nie prowadzi do wyprodukowania czegoś
    > konkretnego.
    Spekulacja daje płynność. A to bardzo poważny pozytyw.

    > Co do metod siłowych stosowanych przez "komunistów" to nie dość, że były
    > one moralnie złe, to jeszcze są tak na prawdę sprzeczne z esencją
    > komunizmu.
    Jest to nieprawda - wystarczy sobie poczytać manifest komunistyczny; w
    końcu czy to nie tam proponowano armie pracy ? A jak wiadomo armia
    jest strukturą siłową.
    Zatem proszę tu nie szerzyć jakiś mitów. Komunizm to totalne
    niewolnictwo, a każdy kto wierzy w coś takiego to albo idiota albo
    psychopata marzący o byciu kapo w obozie.