  • 1. Data: 2005-07-21 10:53:55
    Temat: Raty 5/10 w Lukas'ie; Trzeba wziac ubezpieczenie?
    Od: "Q" <...@n...pl>

    Chcialem wziac komputer na raty;
    W sklpie daja raty z lukasa - promocja 5/10;
    (wpalaca sie 5% wartosci sprzetu przy odbiorze,
    warotsc towaru rozlozona jest na 10 rowych);

    Pan w sklepie powiedzial mi, ze _musze_
    wraz z pierwsza wplata zaplacic
    "jakies drobne ubezpiecznie w wyskosci ok. 40 zl"
    /jego slowa :)

    Czy to ubezpieczenie jest przymusowe?
    /nie chcial mi pokazac zadnego papieru na to;

  • 2. Data: 2005-07-21 12:30:57
    Temat: Re: Raty 5/10 w Lukas'ie; Trzeba wziac ubezpieczenie?
    Od: "Krab" <_...@k...pl__>

    Użytkownik "Q" <...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Czy to ubezpieczenie jest przymusowe?
    > /nie chcial mi pokazac zadnego papieru na to;

    nie chce pokazac, bo nie jest zazwyczaj obowiazkowe, ale on ma od tego
    dodatkowa prowizje

  • 3. Data: 2005-07-21 18:10:45
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    Q napisał(a):

> [...]
    > /jego slowa :)
    >
    > Czy to ubezpieczenie jest przymusowe?
    > /nie chcial mi pokazac zadnego papieru na to;

    Widocznie tak. Rezygnacja z ubezpieczenia dotyczy z reguły stałych klientów
    a nie nowych

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk
    GG: 1447098