  • 1. Data: 2009-04-18 11:10:36
    Temat: [Rajfi] serwis informacyjny
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Czy tylko mi się pokazuje biała pusta strona? Czy znów mam zbyt starego
    flasza?

    I drugie pytanie czy teleserwis rajfiego jest czynny w sobotę?
    KJ

    --
    3rd Law of Computing:
    Anything that can go wr

  • 2. Data: 2009-04-18 12:39:22
    Temat: Re: [Rajfi] serwis informacyjny
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czy tylko mi się pokazuje biała pusta strona? Czy znów mam zbyt starego
    > flasza?

    Raczej coś w tym rodzaju. Mnie sie pokazuje normalnie.

    > I drugie pytanie czy teleserwis rajfiego jest czynny w sobotę?

    Jest czynny.

  • 3. Data: 2009-04-19 15:59:57
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    "MarekZ" <m...@i...pl> writes:

    > Użytkownik "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> napisał w
    > wiadomości news:87ocuuusib.fsf@alfa.kjonca...

    > Raczej coś w tym rodzaju. Mnie sie pokazuje normalnie.
    Rzeczywiście. wersja 9.0.31 była za stara ... Ech.

    KJ
    --
    The man who understands one woman is qualified to understand pretty well
    everything.