  • 1. Data: 2012-04-26 13:20:09
    Temat: Rajfi - premia 200 - karta
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    Witam
    W regulaminie promocji Raiffeisen "Mobilny bank z premią" czytamy:

    3. a) zawrze umowę rachunku oraz umowę o kartę debetową visa classic.

    Czyli IMO aby spełnić wymogi promocji wcale tej karty nie muszę
    aktywować. A jak nie będzie aktywowana to opłata za kartę nie będzie
    pobierana. Dobrze kombinuję?

    pzdr
    Zyga

  • 2. Data: 2012-04-26 14:03:32
    Temat: Re: Rajfi - premia 200 - karta
    Od: luc <b...@g...net>

    On 26 Kwi, 13:20, Zyga <z...@w...pl> wrote:
> [...]
    >
    > Czyli IMO aby spełnić wymogi promocji wcale tej karty nie muszę
    > aktywować. A jak nie będzie aktywowana to opłata za kartę nie będzie

    Na dwoje babka wróżyła. Konsultant, który dzwonił z Raiffeisen w celu
    umówienia się na podpisanie umowy, na moje pytanie o kartę, sugerował,
    by jej nie aktywować i w ten sposób uniknąć płacenia za nią. A
    konsultantka, która uruchamiała mi dostęp via net nie chciała tego
    potwierdzić, tylko uparcie cytowała powyższy fragment regulaminu
    promocji.

    Karty jeszcze nie mam i mam zamiar poczekać na premię...

    > pzdr
    > Zyga

    pzdrwm
    luc

    http://?.tk - co mi w uchu siedzi...

  • 3. Data: 2012-04-26 14:06:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 13:20:09 +0200, Zyga napisał(a):

> [...]
    >
    > Czyli IMO aby spełnić wymogi promocji wcale tej karty nie muszę
    > aktywować. A jak nie będzie aktywowana to opłata za kartę nie będzie

    Teoretycznie dobrze ale praktyka dopiero pokaże czy słusznie ;)
    Ja też karty na razie nie aktywowałem i czekam czy wiśnie będą do zbioru
    czy jednak trzeba będzie się poprawić. Ta ich promocja była trochę na
    kolanie napisana, bo z tymi dwoma przelewami także było to inaczej
    zapisane niż powinno.

    --
    xbartx

  • 4. Data: 2012-04-26 15:29:07
    Od: Zyga <z...@w...pl>

    W dniu 2012-04-26 14:06, xbartx pisze:
    > Ta ich promocja była trochę na
    > kolanie napisana, bo z tymi dwoma przelewami także było to inaczej
    > zapisane niż powinno.

    a jak powinno? bo tak jak jest w regulaminie to dla mnie masło maślane.

    pzdr
    Zyga

  • 5. Data: 2012-04-26 15:33:06
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał
    > Ta ich promocja była trochę na
    > kolanie napisana, bo z tymi dwoma przelewami także było to inaczej
    > zapisane niż powinno.

    No właśnie, doszedłeś już do jedynie słusznego wniosku ile powinno być tych
    przelewów aby wiśnie wpadły do koszyczka?
    Im więcej czytam ten stary (pierwszy) wątek, tym więcej mam pytań niż
    odpowiedzi...

    --
    Maciek.

  • 6. Data: 2012-04-26 15:36:50
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 26 Apr 2012 15:33:06 +0200, Maciek napisał(a):

> [...]
    > tych przelewów aby wiśnie wpadły do koszyczka? Im więcej czytam ten
    > stary (pierwszy) wątek, tym więcej mam pytań niż odpowiedzi...

    Ktoś napisał na grupie i chyba też w tej kolejnej ofercie na gruponie już
    to poprawili. Jeden przelew na conajmniej 1k w miesiącu wystarczy.

    --
    xbartx

  • 7. Data: 2012-04-26 18:33:13
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    > Ktoś napisał na grupie i chyba też w tej kolejnej ofercie na gruponie już
    > to poprawili. Jeden przelew na conajmniej 1k w miesiącu wystarczy.

    Ja zrobiłem profilaktycznie 2 przelewy

    Darek