  • Data: 2012-06-03 22:39:33
    Temat: Raifi - pierwsza podpadziocha :]
    Od: "Waldek" <m...@n...dam> szukaj wiadomości tego autora

    Zagladam wlasnie do Raifiego i co widze ?
    - skasowali sobie 3zl za wyciag :P

    No to wyciagam umowe i z niedowierzaniam czytam
    co tez ja zaznaczylem w stosownym okienku :

    "Wyciagi z konta lokacyjnego, a także z innych kont,
    w ktorym posiadacz jest glownym posiadaczem przesylane beda na adres
    korespondencyjny
    posiadacza, NATOMIAST w przypadku zawarcia przez posiadacza umowy o
    swiadczenie
    uslug za posrednictwem Syst. Bank. Intern. R-Online, wyciagi te bank
    nieodplatnie
    udostepni wylacznie w postaci historii transakcji poprzez Syst. Bank.
    Intern. R-Online "

    I tu moje pytanie - jak w tym co powyzej traktowac lacznik NATOMIAST ??
    IMO oplata nie powinna zostac pobrana NATOMIAST zostala :]