eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › Raiffeisen- noszkurwww...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 5

  • 1. Data: 2012-05-30 17:29:49
    Temat: Raiffeisen- noszkurwww...
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Ostatnio pisalem o podpisywaniu umowy w oddziale Rajfajzena,
    tzn. o tym, ze adres zameldowania byl dobry,
    ale adres zamieszkania poswiergolil im sie (byl poprawny "czesciowo" :),
    i ze minute pozniej podpisano "potwierdzenie zmiany danych osobowych"
    i niby wszystko powinno byc git.

    Powinno, ale cos zaniepokoil mnie dlugi okres oczekiwania na karte,
    no wiec kaze delikwentce wejsc na konto.
    I co?
    Otwiera zakladke danych osobowych
    a tam adres zameldowania i zamieszkania sa takie same-
    - niestety oba niepoprawne :).
    Wyglada na to, ze karta debetowa + karta kodow
    poszly se gdzies (tak z 6km na polnocny wschod :).

    Ktos wie czy trzeba isc do oddzialu
    czy mozna zalatwic to przez telefon?
    /na potwierdzeniu zmiany danych dane sa poprawne;


  • 2. Data: 2012-05-31 08:53:07
    Temat: Re: Raiffeisen- noszkurwww...
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 30 Maj, 17:29, "Q" <n...@s...org> wrote:
    > Ostatnio pisalem o podpisywaniu umowy w oddziale Rajfajzena,
    > tzn. o tym, ze adres zameldowania byl dobry,
    > ale adres zamieszkania poswiergolil im sie (byl poprawny "czesciowo" :),
    > i ze minute pozniej podpisano "potwierdzenie zmiany danych osobowych"
    > i niby wszystko powinno byc git.
    >
    > Powinno, ale cos zaniepokoil mnie dlugi okres oczekiwania na karte,
    > no wiec kaze delikwentce wejsc na konto.
    > I co?
    > Otwiera zakladke danych osobowych
    > a tam adres zameldowania i zamieszkania sa takie same-
    > - niestety oba niepoprawne :).
    > Wyglada na to, ze karta debetowa + karta kodow
    > poszly se gdzies (tak z 6km na polnocny wschod :).
    >
    > Ktos wie czy trzeba isc do oddzialu
    > czy mozna zalatwic to przez telefon?
    > /na potwierdzeniu zmiany danych dane sa poprawne;

    Ja zakladalem konto w oddziale. Babka 3 razy drukowala umowe i 3x
    wkladala ja do niszczarki, bo 3x pomylila sie w moich danych!
    Oni tam chyba cos pala...
    Ja bym radzil isc do oddzialu i na miejscu wszystko sprawdzil. Moze
    stracisz troche czasu, ale bedziesz mial pewnosc.

    --
    pozdr.
    ls


  • 3. Data: 2012-05-31 09:55:29
    Temat: Re: Raiffeisen- noszkurwww...
    Od: "Bartnick" <a...@S...poczta.onet.pl>

    >> Otwiera zakladke danych osobowych
    >> a tam adres zameldowania i zamieszkania sa takie same-
    >> - niestety oba niepoprawne :).
    >> Wyglada na to, ze karta debetowa + karta kodow
    >> poszly se gdzies (tak z 6km na polnocny wschod :).

    To chyba w Rajfim standard.
    Ja potrzebowalem inny adres korespondencyjny zeby mi kurier podjechal z
    umowa do pracy.
    Pózniej przez infolinie zmienilem adres korespondencyjny na zameldowania.
    Oczywiscie i karta kodów do mobilnego i Visa przyszly dalej do pracy.
    Adres zmienilempotem w systemie transakcyjnym na zameldowania, teraz widac
    prawidlowy.
    Ale nie wiemc czy do konca jest dobrze, bo zona dostala poczta informacje o
    zmiania TOiP, a ja jeszcze nie. Nie wiem gdzie poszla moja poczta, nie mam
    jej ani w pracy, ani w domu ;)

    Pozdrawiam
    Bartnick



  • 4. Data: 2012-05-31 11:16:56
    Temat: Re: Raiffeisen- noszkurwww...
    Od: Łukasz <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl>

    W dniu 2012-05-31 09:55, Bartnick pisze:

    (...)

    > To chyba w Rajfim standard.
    > Ja potrzebowalem inny adres korespondencyjny zeby mi kurier podjechal z
    > umowa do pracy.
    > Pózniej przez infolinie zmienilem adres korespondencyjny na zameldowania.
    > Oczywiscie i karta kodów do mobilnego i Visa przyszly dalej do pracy.
    > Adres zmienilempotem w systemie transakcyjnym na zameldowania, teraz widac
    > prawidlowy.

    Miałem dokładnie taki sam scenariusz. Jak do tej pory żadna
    korespondencja z Rajfiego na domowy adres nie dotarła...

    L.



  • 5. Data: 2012-05-31 15:02:53
    Temat: Re: Raiffeisen- noszkurwww...
    Od: "PiotrF" <u...@w...pl>

    Użytkownik "Łukasz" <sq2dyl@g_a.z.e_t.a.pl> napisał w wiadomości
    news:jq7cub$4cf$1@inews.gazeta.pl...
    >W dniu 2012-05-31 09:55, Bartnick pisze:
    >
    > (...)
    >
    >> To chyba w Rajfim standard.
    >> Ja potrzebowalem inny adres korespondencyjny zeby mi kurier podjechal z
    >> umowa do pracy.
    >> Pózniej przez infolinie zmienilem adres korespondencyjny na zameldowania.
    >> Oczywiscie i karta kodów do mobilnego i Visa przyszly dalej do pracy.
    >> Adres zmienilempotem w systemie transakcyjnym na zameldowania, teraz
    >> widac
    >> prawidlowy.
    >
    > Miałem dokładnie taki sam scenariusz. Jak do tej pory żadna
    > korespondencja z Rajfiego na domowy adres nie dotarła...
    >
    > L.

    ja tez 2 razy w oddziale zmieniałem adres bo niekumaci bankowcy sie mylili
    3 razy pytałem czy na pewno bedzie już ok, zapewniali 100%
    po czym i tak karta poszła na zły adres, karta kodów też
    adres w systemie nadal nieprawidłowy
    dzwoniłem na partyline aby zmienić
    tam mi kazano zadzwonic z komórki zarejestrowanej w systemie hehe
    wyśmiałem patałacha i kazałem im zadzwonić na komórkę, o dziwo po 3h
    oddzwoniłi w koncu zmienili adres na prawidłowy
    cała zabawa trwała prawie miesiac z czekaniem na karte i tymi formalnościami
    do dzis nie otrzymałem nowej karty i tylko czekam az pobiora oplate za nią
    :) bedzie reklamacja
    a konto zakladalem ok 20 kwietnia
    ech rajfajtułapy......


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1