  • 1. Data: 2008-10-23 18:50:23
    Temat: Pytanie do fachowców
    Od: "radon" <r...@w...pl>

    Mam pytanie do fachowców. Jeśli np ING z Polski lokuje swoje nadwyżki w Holandii
    to czy przypadkiem nie wymienia tej waluty ? To by tłumaczyło takie skoki
    spekulacyjne na walucie . Może to tzw lokowanie polega na wymianie waluty i
    powrocie do złotówki po zupełnie innym kursie . Czy KNF nie powinna się temu
    bliżej przyjrzeć ?

  • 2. Data: 2008-10-24 05:50:00
    Temat: Re: Pytanie do fachowców
    Od: lakis <m...@g...com>

    On 23 Paź, 20:50, "radon" <r...@w...pl> wrote:
> [...]
    > powrocie do złotówki po zupełnie innym kursie . Czy KNF nie powinna się temu

    Niby tak nie wolno ale ostatnio jak podano PKO S.A. tak zrobiło dla
    UniCredito i jak narazie nic nie słychać o reakcji. Firm zagranicznych
    jest wystarczająco dużo na takie manewry. Tylko wtedy łamią prawo.