  • 1. Data: 2002-07-02 16:55:22
    Temat: Pytanie ....
    Od: "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl>

    Jak długo statystyczny Kowalski zarabiający
    miesięcznie 1500 zł (na rękę) może wydawać 1950 zł
    w tym samym okresie???

    Piotr Wojtowicz

  • 2. Data: 2002-07-03 07:08:18
    Temat: Re: Pytanie ....
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:afslpa$k4q$1@news.onet.pl...
    > Jak długo statystyczny Kowalski zarabiający
    > miesięcznie 1500 zł (na rękę) może wydawać 1950 zł
    > w tym samym okresie???

    Tak dlugo jak dlugo bedzie taki a nie inny system w panstwie!
    A tak na marginesie co Cie tak nagle wzielo na refkleksje?
    Pozdrawiam Wall

  • 3. Data: 2002-07-03 07:58:37
    Od: "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl>

    > Tak dlugo jak dlugo bedzie taki a nie inny system w panstwie!
    > A tak na marginesie co Cie tak nagle wzielo na refkleksje?
    > Pozdrawiam Wall

    Tak sie zastanawiam - ekonomia to praktycznie matematyka.
    Więc zarówno w zakresie miliardów, jak i mniejszych kwot
    powinny działać te same mechanizmy.

    Kowalski zarabiający 1500 miesięcznie może w banku liczyć
    (przy nienagannej historii wspólopracy) na debet w wysokości
    powiedzmy 3000 zł.Jesli wydaje 500 zł wiecej niż zarabia - to
    debetu wystarczy mu na pół roku a nawet mniej- bo przecież
    obsługa długu też kosztuje

    i co dalej ?????

    Piotr Wojtowicz

  • 4. Data: 2002-07-03 08:04:01
    Od: "Wall" <w...@i...pl>

    Użytkownik "Piotr Wojtowicz" <p...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:afuamo$cso$1@news.onet.pl...

    > Tak sie zastanawiam - ekonomia to praktycznie matematyka.
    > Więc zarówno w zakresie miliardów, jak i mniejszych kwot
    > powinny działać te same mechanizmy.

    Tu się grubo mylisz. CO prawda udowodniono, że ekonomia rządzi się własnymi
    prawami za co przyznano nawet Nobla, ale problem w tym, że ekonomia to także
    psychologia -człowiek i jego reakcje nie są do końca przewidywalne...

> [...]
    > powiedzmy 3000 zł.Jesli wydaje 500 zł wiecej niż zarabia - to
    > debetu wystarczy mu na pół roku a nawet mniej- bo przecież

    Tak jak napisałem w odpowiedzi -tak będzie dopóki istnieje w Polsce system
    gospodarczy z większą strefą szarą niż kontynet euroazjii.

    > i co dalej ?????

    A to już do proroków proszę :)

    Pozdrawiam
    Wall

  • 5. Data: 2002-07-03 08:36:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Wojtowicz"
    > Tak sie zastanawiam - ekonomia to praktycznie matematyka.
    > Więc zarówno w zakresie miliardów, jak i mniejszych kwot
    > powinny działać te same mechanizmy.

    jak kto bankowi jest winien niewielka kwote to moze miec klopot, ale jesli jest
    winien bankowi miliony to juz bank ma duzy klopot ;-)
    *** blad ***