  • 1. Data: 2002-07-02 16:40:58
    Temat: Konto firmowe - jaki bank wybrac
    Od: Michal <z...@p...onet.pl>

    Witam !

    Jestem w trakcie zakladania wlasnej firmy (1 osobowa dzialalnosc
    gospodarcza - KPiR - VAT). Szukam banku w ktorym moglbym szybko i tanio
    (niskie koszty) zalozyc konto firmowe (do rozliczen z ZUS i VAT) Jaki
    bank wybrac???

    Pozdrawiam
    MichalZ

  • 2. Data: 2002-07-03 09:57:04
    Temat: Re: Konto firmowe - jaki bank wybrac
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Też to kiedyś przechodziłem, więc rozumiem jaki to ból zdecydować się na coś.
    Polecam Multi, przeniosłem sie tam z PBK. Od tamtej pory w ogóle nie chodze do
    banku, tylko Internet, ewentualnie telefon.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 3. Data: 2002-07-03 16:04:57
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 02 Jul 2002 18:40:58 +0200), Michal
    <z...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

> [...]
    >gospodarcza - KPiR - VAT). Szukam banku w ktorym moglbym szybko i tanio
    >(niskie koszty) zalozyc konto firmowe (do rozliczen z ZUS i VAT) Jaki

    mBank i konto mBiznes.
    Ostatecznie VWBank, aczkolwiek już niedługo mBank będzie lepszy ze
    swoimi przelewami do ZUSu. W chwili obecnej porównywalne.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 4. Data: 2002-07-10 11:51:22
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    napisał(-a):

> [...]
    >gospodarcza - KPiR - VAT). Szukam banku w ktorym moglbym szybko i tanio
    >(niskie koszty) zalozyc konto firmowe (do rozliczen z ZUS i VAT) Jaki

    nie wiem ile tego VATu płacisz, ale jeśli, powiedzmy, będzie to 1000
    zł podatków + 550 zł ZUSu na miesiąc, to Telekakao będzie Cię
    kosztować 8 (prowadzenie) + 1,2 (list) + 1,55 (prowizja 0,1%) = 10,75
    zł. W "komplecie" drukowane potwierdzenia operacji co miesiąc.

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski