  • 1. Data: 2011-02-18 22:04:08
    Temat: Przewoz gotowki przez granice powyzej 10 tys. euro
    Od: zg <z...@v...pl>

    Czy to prawda, ze nalezy zglaszac przewoz przez granice gotowki w kwocie
    powyzej 10 tys. euro, nawet jestli przekraczamy granice Polski i panstwa
    nalezacego do strefy Schengen?

    --
    zg

  • 2. Data: 2011-02-18 22:18:48
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/18/2011 4:04 PM, zg wrote:
    > Czy to prawda, ze nalezy zglaszac przewoz przez granice gotowki w kwocie
    > powyzej 10 tys. euro, nawet jestli przekraczamy granice Polski i panstwa
    > nalezacego do strefy Schengen?

    tak

  • 3. Data: 2011-02-18 23:17:59
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek wrote:

    > tak

    O ile jest komu ;-)

    witrak()

  • 4. Data: 2011-02-19 01:03:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/18/2011 5:17 PM, witrak() wrote:

    > O ile jest komu ;-)

    twoim obowiązkiem jest poszukać

    zapis w prawie dewizowym ciągle jest, ale czy coś go nie "nadpisało" to
    nie wiem. raczej nie.

  • 5. Data: 2011-02-19 11:23:03
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek wrote:

    > twoim obowiązkiem jest poszukać
    >
    > zapis w prawie dewizowym ciągle jest, ale czy coś go nie
    > "nadpisało" to nie wiem. raczej nie.

    Jak się przejeżdża granicę autostradą (nawet zgodnie z przepisami
    - 60 km/h), to dość trudno jest szukać ;-)

    witrak()

  • 6. Data: 2011-02-21 07:51:57
    Od: Krzysiek <k...@o...pl>

    On 19 Lut, 12:23, "witrak()" <w...@h...com> wrote:

    > Jak się przejeżdża granicę autostradą (nawet zgodnie z przepisami
    > - 60 km/h), to dość trudno jest szukać ;-)

    Urzędy Celne sa w różnych miejscach, niekoniecznie na granicy ;)

  • 7. Data: 2011-02-21 14:09:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 2/19/2011 5:23 AM, witrak() wrote:

    > Jak się przejeżdża granicę autostradą (nawet zgodnie z przepisami
    > - 60 km/h), to dość trudno jest szukać ;-)

    żadna szybkość nie zwalnia od zgłoszenia.

  • 8. Data: 2011-02-21 14:57:18
    Od: "witrak()" <w...@h...com>

    witek wrote:

    > żadna szybkość nie zwalnia od zgłoszenia.

    Być może. Tyle że ja pisałem o szukaniu.
    Uważaj na to, co inni piszą, bo pomyślą, że masz kłopoty z
    rozumieniem tekstu...

    witrak()

  • 9. Data: 2011-02-22 07:59:35
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 19 Feb 2011 12:23:03 +0100, witrak() napisał(a):

    > Jak się przejeżdża granicę autostradą (nawet zgodnie z przepisami - 60
    > km/h), to dość trudno jest szukać ;-)

    A gdzie tak można szybko przez granicę przejeżdżać? Ze wszystkich mi
    znanych to jest bodajże max 30 km/h.

    --
    xbartx