    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 21 Jan 2022 01:37:05 -0800 (PST)
    Subject: Przerwane łańcuchy dostaw
    From: Mac Ka <m...@i...pl>

    Cześć,
    chyba już każdy słyszał o problemach z dostępem do półprzewodników, a co za tym idzie
    z produkcją samochodów. Mam wrażenie, że problem pojawia się też w bankowości.
    Rewolucja technologiczna w bankowości z początku XXI w przyzwyczaiła mnie do
    wszystkiego w trybie instant. Przelew, decyzja kredytowa, lokata, wymiana walut,
    karta itd. Zwykle na przełomie roku robię sobie porządki w usługach finansowych, co
    powoduje m.in. pozbywanie się produktów już niepotrzebnych lub zamianę na lepsze w
    mojej opinii. W tym roku też tak postąpiłem, ponieważ po prawie 2 latach
    ograniczeniach w możliwości przemieszczania się do dowolnego miejsca na świecie
    chciałbym odbić sobie to w tym roku, zdecydowałem o upgradzie jednej z kart z
    ubezpieczeniem podróżnym na kartę z jeszcze większym ubezpieczeniem podróżnym i
    dostępem do saloników na lotniskach.
    Wniosek i zmianę karty przeprocesowany w ciągu minut (jak lubię), karta wirtualna
    wydana po 3 dniach, ale plastiku, a w zasadzie blaszki nie widać, a mamy już 3
    tydzień. Inna karta, zamówiona w mBanku w niedzielę była w skrzynce już we wtorek,
    więc nie wygląda to na problem pandemiczny na PP.
    Jak długo, maksymalnie, czekaliście na dostawę karty?

    Pozdrawiam
    MK