  • 41. Data: 2009-06-18 14:30:19
    Temat: Re: Przepraszam Pana Premiera
    Od: "\\n" <n...@m...xy>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "\n"

    > CIT zmniejszony o 8% (z 27 na 19)

    Obniżka CIT zaczęła się grubo przed rządem Millera. Początkowo stawka
    wynosiła 40%. Buzek obniżył ją do 30% w 2000. W kolejnych latach stawka
    miała się zmniejszać aż do 22% w 2004. Miller zminiejszył obniżkę na
    2003 (zamiast 24 zrobił 27) i skasował obniżkę która miała być w 2004. W
    2003 uchwalono jednak obniżkę na 2004 z 27 na 19%.

    Może jeszcze raz się zastanów co komu zawdzięczasz.

    > PIT 19% liniowo zamiast skali 19-30-40-50 co z mojego p. widzenia oznacza
    > zatrzymanie kilkadziesiat % (baaardzo mocne kilkadziesiąt) podatku w
    > kieszeni.
    >
    > Dlatego uważam, że to były z mojego punktu widzenia napoważniejsze obnizki
    > podatków jakich doświadczyłem.

    No oczywiście z Twojego punktu widzenia mogła to być obniżka zapierająca
    dech w piersiach, z punktu widzenia budżetu wpływ równał się zero.

    > Z rentowej zyskałem 30 czy tam 50 zł, czyli nic. Jedna flaszka Stocka.
    >
    > Ty na liniowym i CIT jak rozumiem nie zyskałeś nic, na rentowej 200zł.
    >
    > Ok, czyli mamy inne punkty widzenia.

    Owszem, zwłaszcza, że mówiąc o "potężnej" obniżce zakładałem, że mówimy
    o nieco szerszej perspektywie niż portfel jednego pana...

    > Wg mnie LSD zrobiło many many wiecej w tym zakresie niż PIS, wg Ciebie jest
    > odwrotnie i na tym raczej musimy zostać.

    PiSdzielce przynajmniej zrobili konkretny ruch, nie tylko propagandowy
    (jak widać na tym przykładzie, bardzo udany)

    > Interesuje mnie mój garnek i brzuch mojego dzieciaka i to jest dla mnie
    > podstawowy wyznacznik.

    Będę o tym pamiętał zobaczywszy wypowiedź sprawiającą wrażenie szerszej
    perspektywy... ;-)

    --
    Kiej wypiję flaszą wina - zaraz u mnie insza mina,
    i ochota do śpiewania wnet mnie bierze i do grania

  • 42. Data: 2009-06-18 14:34:36
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> wrote in message

    > Po prostu Pan Prezydent RP Profesor Lech Kaczyński i jego brat Jarosław,
    > dużo lepiej znają się na gospodarce od swoich politycznych oponentów
    > wspieranych przez fałszywe autorytety, co było do udowodnienia. Cieszę
    > się, że sami do tego doszliście, z niewielką tylko moją pomocą. Dziękuję
    > za dyskusję :)

    nie ma to jak wyciągać wnioski... masz może rybki ?
    george

  • 43. Data: 2009-06-18 14:36:25
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Po prostu Pan Prezydent RP Profesor Lech Kaczyński i jego brat Jarosław,
    > dużo lepiej znają się na gospodarce od swoich politycznych oponentów
    > wspieranych przez fałszywe autorytety, co było do udowodnienia...

    Nie pisałem tu nic o gospodarce, więc skąd te radosne wnioski?
    Zajady mi sie zrobiły:)))

  • 44. Data: 2009-06-18 14:42:59
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    skippy pisze:
    > Użytkownik "Jerzy Olszewski" <j...@i...com.pl> napisał w wiadomości

    > Nie pisałem tu nic o gospodarce, więc skąd te radosne wnioski?
    > Zajady mi sie zrobiły:)))

    A ten cytat to z Lenina ?

  • 45. Data: 2009-06-18 14:46:02
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > A ten cytat to z Lenina ?
    >
    > "który grubas dał im cynk o szczycie
    > koniunktury w 2007 i dlaczego PO nie miała tego cynku."

    Z Lenina?
    Odjeżdżasz... :)))

    Poczytaj link który wkleiłem.

  • 46. Data: 2009-06-18 14:47:46
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Cytaty z Lenina, nie moje, masz w innym watku skoro Cię tak prześladuja.

  • 47. Data: 2009-06-18 14:53:28
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    Jerzy Olszewski wrote:

    > A ten cytat to z Lenina ?
    >
    > "który grubas dał im cynk o szczycie
    > koniunktury w 2007 i dlaczego PO nie miała tego cynku."

    Z sugestii, że dostali cynk wysnułeś wniosek, że lepiej się znają na
    ekonomii. Mógłbyś przedstawić cały tok rozumowania, który zawiódł Cię do
    takiego wniosku? Zakładasz, że czytający jest głupszy od Ciebie. To złe
    założenie.

  • 48. Data: 2009-06-18 16:40:22
    Od: z...@p...onet.pl

    Gwoli przypomnienia:

    pl.biznes.wgpw

    Grupa zajmuje się wszystkimi sprawami związanymi z funkcjonowaniem giełdy
    papierów wartościowych w Warszawie i inwestowaniem w instrumenty finansowe na
    niej notowane. Planowane jest rozszerzenie dyskusji na inne tematy związane z
    inwestowaniem pieniędzy i czerpaniem z tego profitów materialnych.

    Grupa powstała w maju 1998 roku zastępując grupę pl.listerv.gielda, sprzeżoną
    z listą dyskusyjną g...@p...edu.pl. Podobnie jak w innych grupach pl.*,
    zabronione jest wysyłanie binariów, spamów, krosspostowanie do zbyt wielu grup
    i przedłużające się dyskusje nie związane z tematyką grupy.

    Pozdrawiam,
    zarafiq

  • 49. Data: 2009-06-18 16:48:07
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    z...@p...onet.pl pisze:
> [...]
    > zabronione jest wysyłanie binariów, spamów, krosspostowanie do zbyt wielu grup
    > i przedłużające się dyskusje nie związane z tematyką grupy.

    I z tego powodu dwa dni temu zaproponowałem dyskusję ściśle merytoryczną
    w wiadomości "Sakiewka". Ile tam byłoby tematów do omówienia.

    Nie spotkało się to z żadnym zainteresowaniem, więc pomyślałem sobie ,
    że zaproponuję inny temat i nadałem "A ja myślałem" i "nie miotaj się,
    gdy jesteś po uszy w g...". Te wątki stały się bardzo popularne, więc
    realizując zapotrzebowanie społeczne nadałem "Przepraszam Pana
    Premiera". Zresztą grzeczność wymagała , bym przeprosił :)))

  • 50. Data: 2009-06-18 17:12:33
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Jerzy Olszewski"

    > I z tego powodu dwa dni temu zaproponowałem dyskusję ściśle merytoryczną w
    > wiadomości "Sakiewka". Ile tam byłoby tematów do omówienia.

    Nic takiego nie zaproponowałeś.

    > Nie spotkało się to z żadnym zainteresowaniem, więc pomyślałem sobie , że
    > zaproponuję inny temat i nadałem "A ja myślałem" i "nie miotaj się, gdy
    > jesteś po uszy w g...".

    Spamujesz politycznie w obłąkany juz sposób.