  • 1. Data: 2014-01-28 12:28:31
    Temat: Przelewów z mBanku brak
    Od: boa <a...@u...poczta.fm>

    Zlecony w piątek, wszedł niby rano w poniedziałek 28/01
    Do tej pory 29/01 , (już po księgowaniu pierwszej sesji) przelewu brak
    Czas się zdecydowanie pożegnać, nie dość że mają najgorsze na rynku
    godziny sesji przychodzących i wychodzących, to jeszcze przetrzymują
    kasę 5 dni (na infolinii pani powiedziała że kasa dotrze jutro sic!)
    Dobrze, że to nie była spłata karty KK

  • 2. Data: 2014-01-28 12:51:32
    Temat: Re: Przelewów z mBanku brak
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 28.01.2014 12:28, boa pisze:
    > Zlecony w piątek, wszedł niby rano w poniedziałek 28/01
    > Do tej pory 29/01 , (już po księgowaniu pierwszej sesji) przelewu brak

    A do jakiego banku? Bo to istotne...

    Kiedyś np. ING (chyba) miał koszmarne opóźnienia w przelewach
    przychodzących i jak karta Praktikera była na kontach tego banku to
    (przykładowo) przelew robiłem w Millenium lub mBanku w poniedziałek,
    termin był we wtorek, a w czwartek wieczorem dzwonili do mnie, że nadal
    nie mają zaksięgowanego.

    Natomiast zlecony rano przelew pomiędzy tymi bankami zwykle trafiał na
    docelowe konto tego samego dnia.

  • 3. Data: 2014-01-30 14:41:17

    Tue, 28 Jan 2014 12:51:32 +0100, w <lc85k5$3mv$1@node2.news.atman.pl>, Andrzej
    Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisał(-a):

    > A do jakiego banku? Bo to istotne...

    W tym przypadku nieistotne -- mBank miał obsuwę w przelewach.