  • 1. Data: 2003-05-18 22:47:38
    Temat: Przelew z PKO B.P. do Inteligo ??
    Od: "Mentos" <m...@s...o2.pl>

    Witam
    Mam takie pytanko:
    Czy przelew z PKO B.P. do Inteligo idzie elixirem czy poprzez wewnetrzny
    system ??

    Pozdrawiam:
    MENTOS
    m...@o...pl
    ICQ: 72467386 GG# 1335

  • 2. Data: 2003-05-18 23:04:18
    Temat: Re: Przelew z PKO B.P. do Inteligo ??
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule ba92ic$mf9$...@n...onet.pl,
    niejaki(a): Mentos z adresu <m...@s...o2.pl> napisał(a):
    > Czy przelew z PKO B.P. do Inteligo idzie elixirem czy poprzez
    > wewnetrzny system ??

    Tylko elixir . Możesz składać dyspozycję ustną bez wypełniania druczków
    jeśli jest to wpłata gotówkowa na Inteligo .

    POZDR.

  • 3. Data: 2003-05-19 06:32:36
    Od: "Gelbo" <g...@w...pl>

    Użytkownik "oporek2" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > W artykule ba92ic$mf9$...@n...onet.pl,
    >
    > Tylko elixir . Możesz składać dyspozycję ustną bez wypełniania druczków
    > jeśli jest to wpłata gotówkowa na Inteligo .

    Nie zawsze ustnie. Spotkalem sie w PKO BP w Legnicy z koniecznoscia
    wypelnienia druku przy wplacie na Inteligo. Troszke sie zdziwilem nie mniej
    jednak pani w okienku stwierdzila, ze tylko tak moge wplacic.
    Wszystkie wplaty do Inteligo ida Elixirem

    -----
    http://nakarte.pl bez abonamentu, bez rachunkow, bez problemu

  • 4. Data: 2003-05-19 07:52:02
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule ba9tpt$9qm$...@a...dialog.net.pl,
    niejaki(a): Gelbo z adresu <g...@w...pl> napisał(a):
> [...]
    > mniej jednak pani w okienku stwierdzila, ze tylko tak moge wplacic.
    > Wszystkie wplaty do Inteligo ida Elixirem

    U mnie też tak było ale po ostatniej modernizacji systemu (12 maja) panienka
    wręcz nie chciała przyjąć druczków .

  • 5. Data: 2003-05-19 08:07:44
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > U mnie też tak było ale po ostatniej modernizacji systemu (12 maja)
    panienka
    > wręcz nie chciała przyjąć druczków .

    To jaki masz dowód, że w ogóle cos wpłaciłeś ?

    Pix

  • 6. Data: 2003-05-19 08:14:37
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    pix wrote:

    > To jaki masz dowód, że w ogóle cos wpłaciłeś ?

    Dostajesz potwierdzenie papierowe

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-05-19 08:31:46
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > Dostajesz potwierdzenie papierowe

    Rozumiem.
    Ale nasuwa mi się spostrzeżenie, że w takim razie ta modernizacja
    zamiast przyśpieszyć i uprościć obsługę okienkową to ją jeszcze chyba
    nieco wydłuzyła skoro nie wystarczy, że panienka przybije pieczątkę tylko
    musi jeszcze drukować jakieś papiery.

    pozd.Pix

  • 8. Data: 2003-05-19 08:32:44
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule baa3qh$153$...@i...gazeta.pl,
    niejaki(a): Glenn z adresu <g...@g...pl> napisał(a):

    > Dostajesz potwierdzenie papierowe

    W rzeczy samej ;)
    Dodatkowo na pokwitowaniu są takie dane jak ;
    Symbol operacji
    Wykonawca
    Numer operacji
    Kasa
    Kasjer
    co pozwala na szybkie rozpoczęcie ewentualnej procedury reklamacyjnej .
    Oczywiście pokwitowanie jest z pieczątką i zawiera także dane wpłacającego ,
    kwotę , datę itd.
    Pełny wypas , nic dodać , nic ująć ;)

    Pozdrawiam
    oporek2

  • 9. Data: 2003-05-19 08:37:44
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    pix wrote:

> [...]
    > nieco wydłuzyła skoro nie wystarczy, że panienka przybije pieczątkę
    > tylko musi jeszcze drukować jakieś papiery.

    Eeee tam - drukowanie jednego kwitu nie wydłuża aż tak bardzo obsługi - a Ty
    dzięki temu nie musisz wypełniać żadnych druczków ;-)

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 10. Data: 2003-05-19 08:52:34
    Od: "oporek2" <o...@p...onet.pl>

    W artykule baa51m$t8a$...@n...news.tpi.pl,
    niejaki(a): pix z adresu <p...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    > nieco wydłuzyła skoro nie wystarczy, że panienka przybije pieczątkę
    > tylko musi jeszcze drukować jakieś papiery.

    Ta operacja jest neutralna w czasie dla pełnej obsługi zlecenia .
    W tej metodzie mam gwarancję że wpłata została przy mnie wklepana do systemu
    i oczkuje tylko na sesję elixiru .
    Gdy panienka przyjmie druczek , kasę i przybije pieczątkę to nie mam
    pewności kiedy wklepie dyspozycję do ichniego systemu i wolę jednak zlecenie
    ustne mimo że minutkę dłużej postoję przy okienku .