  • 1. Data: 2002-08-04 09:04:32
    Temat: Czy VE zapłacę na promie?
    Od: "alexy" <a...@w...pl>

    Zdaje się, że juz kiedyś była tu dyskusja na temat płatności na promie, ale
    nie mogę tego znaleźć w archiwum. Dlatego pytam: muszę mieć wypukłą kartę, czy
    tez da radę zapłacić VE? Nie wiem czy to ma znaczenie, ale chodzi o prom Stena
    Line, a nie Polferries.
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 2. Data: 2002-08-04 11:11:31
    Temat: Re: Czy VE zapłacę na promie?
    Od: "Kuba" <s...@i...p.lodz.pl>

    nie zapłacisz VE

  • 3. Data: 2002-08-04 15:34:26
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik "Kuba" <s...@i...p.lodz.pl> napisał w wiadomości
    > nie zapłacisz VE

    Chyba że prom ma łącze satelitarne. Wątpię.

  • 4. Data: 2002-08-04 18:15:32
    Od: "<Mike>" <m...@n...pl>

    A ja mam pytanie, czy ktos z grupowiczow placil na promie "Polonia" karta
    VC Multibanku, albo VG mBanku? Ani w maju ani wczoraj ta sztuka mi sie nie
    udala. Jak mila pani kasjerka przeciagnela karte przez terminal, byl tylko
    krotki pisk i nic wiecej. Terrminal byl sprawny bo inni pasazerowie placili

  • 5. Data: 2002-08-05 09:53:38
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "<Mike>" <m...@n...pl> napisał w wiadomości
    > A ja mam pytanie, czy ktos z grupowiczow placil na promie "Polonia" karta
    > VC Multibanku, albo VG mBanku? Ani w maju ani wczoraj ta sztuka mi sie nie

    Obawiam się, że nigdy się nie uda. Mbankowe karty wypukłe są wypukłe
    "inaczej". One są obciążane natychmiast i jest weryfikowane saldo. Może
    terminal to rozróżnia , a łacznosci nie ma????

  • 6. Data: 2002-08-05 12:31:35
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "Janek" <j...@w...pl> writes:

    > Obawiam się, że nigdy się nie uda. Mbankowe karty wypukłe są wypukłe
    > "inaczej".

    Maja inny service code?

    > One są obciążane natychmiast i jest weryfikowane saldo.

    Obawiam sie, ze tak nie jest. W szczegolnosci, sa obciazane dokladnie
    tak samo szybko jak i dowolne inne karty. Inna sprawa jest termin, w ktorym
    uzytkownik pokrywa owe obciazenia, ale to sie ma juz nijak do samej karty.

    Weryfikacja salda tez dziala dokladnie tak samo - tyle ze weryfikuje
    sie saldo na rachunku biezacym, a nie kredytowym. Oczywiscie tylko wtedy,
    jesli nastepuje autoryzacja online (bo autoryzacje w ogole to kazda
    transakcja jakakolwiek karta musi przejsc - przynajmniej taka, ze numeru
    karty nie ma na stopliscie, czy taka ludzka - ze karta wyglada jak karta
    z banku, a nie ze stacji benzynowej).

    > Może
    > terminal to rozróżnia , a łacznosci nie ma????

    Nie wiem jak mialby to rozrozniac.
    Terminal online, to jeszcze ew. moglby (choc sens tego bylby dziwny).
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 7. Data: 2002-08-05 15:47:27
    Od: " " <p...@N...poczta.gazeta.pl>

    muszę mieć wypukłą kartę, czy
    > tez da radę zapłacić VE? Nie wiem czy to ma znaczenie, ale chodzi o prom
    Stena
    > Line, a nie Polferries.

    na promach stena line (na pewno ten do karlskrony) mozesz placic kartami
    wypuklymi czyli np Visa Classic, dodatkowo powyzej pewnej kwoty zakupow
    (dokladnie nie pamietam) musisz okazac dokument ze zdjeciam z ktorego oni
    spisuja numer jako dodatkowe zabezpieczenie

    pupil