  • 1. Data: 2003-03-03 09:11:53
    Temat: Przelew oplata RTV
    Od: "Grzexs" <g...@g...pl>

    Skąd wziąć numer konta, na który należy przelewać forsięta na daninę
    za posiadanie telewizora i co należy podawać w tytule przelewu??? Jest
    jakieś konto ogólnopolskie, czy każdy powiat / gmina / województwo ma
    swoje?

    Grzexs

  • 2. Data: 2003-03-03 09:29:46
    Temat: Re: Przelew oplata RTV
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Grzexs wrote:

> [...]
    > za posiadanie telewizora i co należy podawać w tytule przelewu??? Jest
    > jakieś konto ogólnopolskie, czy każdy powiat / gmina / województwo ma

    Numer mają znać na poczcie, w tytule przelewu nr książeczki. Jest
    regionalizacja.

    pzdr

    Tomek

  • 3. Data: 2003-03-03 09:32:28
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > za posiadanie telewizora i co należy podawać w tytule przelewu??? Jest
    > jakieś konto ogólnopolskie, czy każdy powiat / gmina / województwo ma

    mała uwaga: osoby fizyczne nie mogą płacić abonamentu RTV przelewm -
    wyłacznie na poczcie...

    Kuba

  • 4. Data: 2003-03-03 09:34:34
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

    > mała uwaga: osoby fizyczne nie mogą płacić abonamentu RTV przelewm -
    > wyłacznie na poczcie...

    ROTFL :) skad takie wiadomosci i czemu ja bez problemu place?

    --
    JaKi

  • 5. Data: 2003-03-03 09:41:40
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "JaKi"

    > ROTFL :) skad takie wiadomosci i czemu ja bez problemu place?

    ja tez, przynajmniej od 20 lat :-))
    ja ra zabraklo 90 gr to juz 24 stycznia (cztery dni po terminie) wyslali
    poleconym upomnienie. Teraz sam, raz na rok przelewam cala kwote i mam
    spokoj
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-03-03 09:41:43
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości
    > mała uwaga: osoby fizyczne nie mogą płacić abonamentu RTV przelewm -
    > wyłacznie na poczcie...
    >
    > Kuba

    Bzdury - ja płacę abonament jako zlecenie stałe już 2 lata
    Bank sam mi zmienia kwotę :)

    Krasnal

  • 7. Data: 2003-03-03 09:45:59
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Krasnal" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Bank sam mi zmienia kwotę :)

    Ktory to taki dobry? Kiedys takie nawyki mial BZ ale po polaczeniu z WBK
    olali to i trzeba samemu zmieniac.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2003-03-03 10:02:29
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Grzexs" <g...@g...pl> writes:

    > Skąd wziąć numer konta, na który należy przelewać forsięta na daninę
    > za posiadanie telewizora

    Z poczty.

    MJ

  • 9. Data: 2003-03-03 10:26:02
    Od: "Krasnal" <k...@p...onet.pl>

    Robię to w PKO BP.
    Ale ostatnio wpowadzili opłątę za zlecenia stałe :( 1 zł przy kwocie około
    15 zł to już jest sporo pieniędzy
    Muszę się dowiedzieć, czy w mBanku też zmieniają kwotę - pewnie nie
    Ale i tak tam poprzenoszę wszystkie zlecenia

    Krasnal

  • 10. Data: 2003-03-03 10:26:31
    Od: "KK" <p...@g...pl>

    "JaKi" <j...@g...pl> wrote in message

    > Użytkownik "XYZ" <x...@p...pl> napisał w wiadomości

    > ROTFL :) skad takie wiadomosci i czemu ja bez problemu place?
    >
    > --
    Ja to gdzieś czytałem, tylko nie mogę sobie teraz przypomnić gdzie.
    Firmy mogą płacić przelewem, osoby fizyczne nie.