    From: xbartx <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Przelew Polbank > Mille czasami trzeba uważać
    Date: Wed, 27 Jul 2011 07:22:50 +0000 (UTC)

    Od około roku spłacam kk w Mille przelewami z Polbanku. Zawsze wysyłam
    dwa dni prędzej aby nie było jakiś zgrzytów a mimo to i tak mnie w końcu
    załapali a raczej padłem ofiarom niedoróbek, któregoś z systemów. Termin
    spłaty kk miałem na 25.06 więc przelew ustawiłem na 23.06 z Polbanku. Na
    moje nieszczęście nie zwróciłem uwagi, że 23.06 to było święto i wpadłem
    klasycznie między młot a kowadło, bo Polbank twierdzi, że wysłał przelew
    24.06 a Mille, że otrzymał 27.06 he he. Ja za to zapłaciłem za ten
    przedłużony przelew 22 pln dodatkowo a nie oni ;)
    Mając na uwadze swoje doświadczenia a raczej przeboje oraz lekturę grupy,
    to zdecydowanie obstawiam Półbank jako winnego. Jak było jednak naprawdę
    to ciężko ustalić, no i ja na pewno nie mam jak.
    Na przyszłość po prostu spłacam od razu kk po wygenerowaniu wyciągu z
    racji tego, że kwoty jakie na niej generują są zazwyczaj bardzo
    niewielkie (do kilkuset pln), więc czekanie do końca GP ni jak się nie
    kalkuluje, bo to co ewentualnie się zarobi przez te kilkanaście m-c można
    oddać z nawiązką później w jeden dzień hi hi.

    --
    xbartx