  • 1. Data: 2003-05-13 15:32:56
    Temat: Przedwojenne obligacje - co robic?
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    Jestem w posiadaniu Obligacji Rzeczpospolitej Polskiej z 1924 r, w roznych
    nominalach przekraczajace w sumie stare 1000zl.
    Czy sa one cos warte? jesli tak to gdzie sie udac i w jaki sposob mozna je
    spieniezyc?W ogole nie mam pojecia do kogo sie zwrocic z ta sprawa i mam
    nadzieje ze ktos mi pomoze w tej kwestii.

  • 2. Data: 2003-05-13 16:08:49
    Temat: Re: Przedwojenne obligacje - co robic?
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Maciej"

> [...]
    > spieniezyc?W ogole nie mam pojecia do kogo sie zwrocic z ta sprawa i mam
    > nadzieje ze ktos mi pomoze w tej kwestii.

    Pisze o tym dzisiejsza Wyborcza, może ci się przyda:
    http://www1.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,1473846.htm

    B0ogdan B.

  • 3. Data: 2003-05-13 16:22:39
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b9r5bc$9ss$1@nemesis.news.tpi.pl>, Bogdan B. wrote:

    > Użytkownik "Maciej"

    No tak, ale i tak nie wiadomo co i jak i ten artykul bardziej
    daje nadzieje niz pewnosc ze sie cos z tego uzyska.
    Czyli mam podobnie jak ten gosciu domagac sie swoich praw przed
    sadem?

  • 4. Data: 2003-05-13 17:00:10
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    Użytkownik "Maciej"

    > No tak, ale i tak nie wiadomo co i jak i ten artykul bardziej
    > daje nadzieje niz pewnosc ze sie cos z tego uzyska.
    > Czyli mam podobnie jak ten gosciu domagac sie swoich praw przed
    > sadem?

    Bez wyroku sądu Ministerstwo Finansów nie da nic.
    Można te obligacje sprzedać conajwyżej kolekcjonerom.

    Bogdan B.

  • 5. Data: 2003-05-13 17:53:07
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b9r8bk$p0s$1@nemesis.news.tpi.pl>, Bogdan B. wrote:
> [...]
    > mam

    > Bez wyroku sądu Ministerstwo Finansów nie da nic.
    > Można te obligacje sprzedać conajwyżej kolekcjonerom.

    Czy gdzies w internecie mozna zasiegnac informacji wlasnie jakiego experta
    - kolekcjonera w tej kwestii ?

  • 6. Data: 2003-05-13 19:04:51
    Od: "radbilcz" <r...@p...onet.pl>

    > Czy gdzies w internecie mozna zasiegnac informacji wlasnie jakiego experta
    > - kolekcjonera w tej kwestii ?
    Pare lat temu czekali az ktos przyniesie obligacje 50 letnie - niestety nikt
    nie zglosil sie po wykup ale raczej powinni.

  • 7. Data: 2003-05-13 19:42:09
    Od: Maciej <m...@N...poczta.fm>

    In article <b9rfkf$9h5$1@news.onet.pl>, radbilcz wrote:
    > Pare lat temu czekali az ktos przyniesie obligacje 50 letnie - niestety nikt
    > nie zglosil sie po wykup ale raczej powinni.

    Kto czekal? Kolekcjonerzy czy Rzad?:)))))
    Dziwi mnie ze majac cos takiego niewiadomo gdzie konkretnie sie udac ehhh
    takie czasy ...

  • 8. Data: 2003-05-14 06:52:09
    Od: "Marcin R. Kiepas" <m...@i...nospam.pl>

    Witam

    "Maciej" <m...@N...poczta.fm> napisał:

    > Czy gdzies w internecie mozna zasiegnac informacji wlasnie
    > jakiego experta - kolekcjonera w tej kwestii ?

    Tylko po co? Wejdz na Allegro i rozejrzyj sie za ile je sprzedaz
    (musza byc w dobrym stanie, bo inaczej nikt ich od Ciebie nie
    wezmie). Jak Cie zadowoli suma, to je sprzedaj. Jak nie no to
    trzeba gadac z MF.

    (mrk)

    ---
    Marcin R. Kiepas