  • Data: 2013-01-28 21:17:53
    Temat: Problem z zamknieciem konta w Polbanku.- prosba o rade
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    w dniu dzisiejszym ok 17:00 udalem sie do placowki Polbanku w Gorzowie Wlkp, przy ul.
    Gorczynskiej i spotkal mnie nastepujacy problem, ktory opisze ponizej.

    W zwiazku ze zmiana regulaminu postanowilem zamknac konto mocno oszczedzajace ze
    skutkiem natychmiastowym. Pani poinformowala mnie o tym, iz konto moze byc zamkniete
    w przeciagu 5 dni roboczych a nie "od reki". No trudno, pomyslalem - chce nadal
    zamknac. Po wklepaniu mych danych do formularza wypowiedzenia otrzymalem informacje,
    iz bede zmuszony uiscic oplate w wysokosci 4,22 PLN. Za co ? - zapytalem.
    Niestety, tego pracownica banku nie wiedziala. Zadzwonila na infolinie i uzyskala
    informacje, ze tak ma byc i ot tak.
    Wkurzylem sie niesamowicie, po czym poprosilem o przyjecie dyspozycji zamkniecia
    konta. Taki druk zostal wydrukowany, podsuniety mi pod nos, a pracownica na swojej
    kopii napisala, iz konto wykazuje "srodki ujemne". Na mojej nie chciala tego napisac,
    bo nie. Nie chce i juz. Ona tylko pisze na swojej. Tak wiec ja sie nie moge
    podpisywac pod czyms co nie jest 1:1. Cisnienie mi znow skoczylo.

    Konkluzja:
    1) Caly miesiac mialem na swoim koncie srodki > 2000 PLN. Zostaly one wyplacone
    25.1.2013, wiec sredniomiesieczne saldo przekraczalo 1000 PLN.

    2) Nie wykonalem 5 transakcji bezgotowkowych - fakt, ale karta tez nie kosztuje 4,22.

    Wysmarowalem reklamacje, dyspozycji zamkniecia konta nie przyjeto - wyladowala w
    niszczarce.

    Pytanie: Co polecacie w takiej sytuacji, aby sie z nimi nie uzerac.

    Pozdrawiam

    Koloj