  • 11. Data: 2015-02-17 16:07:16
    Temat: Re: Problem z logowaniem się do serwisu BIK
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-02-17 14:48, wiatrak pisze:

    > Spoko. Ja też nieraz piszę w beznadziejnych sprawach. Wczoraj
    > napisałem do Poczty Polskiej skargę na kuriera z pocztexu. Śledziłem w
    > czwartek paczkę na stronie PP i czekałem jak idiota na kuriera. Nie
    > pojawił się wcale. Ani w czwartek, ani w piątek. A w sobotę rano
    > dostałem smsa, że kurier zostawił paczkę na poczcie bo nie zastał
    > adresata. Odebrać mogłem dopiero w poniedziałek. A zawartość przesyłki
    > potrzebna mi była już w weekend.
    > Napisałem, choć nie liczę na to, że to coś da.
    > Ale napisałem i już. Każdy powinien reagować na dziadostwo.

    Nic z nimi nie wskórasz. trzeba toto dziadowstwo wykreślić nawet ze
    swojej pamięci.
    2 m-ce temu byłam chora i chcialam szybko nadać przesyłkę (z zawartością
    płyty CD-ROM) z W-wy do W-wy. Zamówiłam do domu kuriera z pocztexu.
    Przyjechał jakiś grubas, pobrał ode mnie bodajże 26 zl i wziął
    przesyłkę. Niestety, ta przesyłka, która miala być dostarczona w
    konkretne miejsce, w tym samym dniu krażyła sobie po pocztach (jakaś ul
    Łączyny czy coś w tym rodzaju) tak jak jakaś zwykła paczka. Sprawdzałam
    to , czyli śledzilam przesyłkę. Za parę dni mam awizo z poczty. Ta
    przesyłka wróciła do mnie i znowu musiałam na poczcie zapłacić tę samą
    kwotę co "kurierowi". W odpowiedzi na reklamację było to co jest poczcie
    wygodne, czyli oni sa w porzdku. A niech ich szlag raz na zawsze trafi.

    --
    animka

  • 12. Data: 2015-02-17 16:29:36
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "animka" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >2 m-ce temu byłam chora i chcialam szybko nadać przesyłkę (z
    >zawartością płyty CD-ROM) z W-wy do W-wy. Zamówiłam do domu kuriera z
    [...]
> [...]
    >samą kwotę co "kurierowi". W odpowiedzi na reklamację było to co jest
    >poczcie wygodne, czyli oni sa w porzdku. A niech ich szlag raz na

    I co - przejsc na Siodemke ?
    To dopiero poznasz znaczenie slowa "dziadostwo".

    J.

  • 13. Data: 2015-02-17 17:00:09
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-02-17, wiatrak <w...@y...pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > dostałem smsa, że kurier zostawił paczkę na poczcie bo nie zastał
    > adresata. Odebrać mogłem dopiero w poniedziałek. A zawartość przesyłki

    Kurierzy potrafią lepiej. W bloku na ~100 mieszkań zostawiają paczkę *wybranemu przez

    siebie wg własnych kryteriów* sąsiadowi, w systemie oznaczają jako "dostarczone"
    i problem z głowy. ;)

    I nie, nie podadzą nazwiska, czy adresu pod który dostarczyli.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 14. Data: 2015-02-17 18:25:09
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2015-02-17 16:29, J.F. pisze:
    > I co - przejsc na Siodemke ?
    > To dopiero poznasz znaczenie slowa "dziadostwo".

    Przez omyłkę napisałam dziadowstwo zamiast dziadostwo, sorry.
    Siodemka ma te wady, że kurier nie powiadamia, nie umawia się z kimś,
    tylko od razu idzie pod adres. Jemu nie zalezy na tym czy dalej będzie
    woził się z przesyłką czy nie.

    --
    animka

  • 15. Data: 2015-02-17 20:58:07
    Od: abelincoln <a...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 17 Feb 2015 14:35:50 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

    > Teraz można sie śmiać z mojej naiwności.

    Śmiać od razu...
    Ja tam do nich napisałem tą drogą pół roku temu - i wciąż tli się we mnie
    nadzieja że odpiszą :-)

    --
    Pozdrawiam,
    abelincoln

  • 16. Data: 2015-02-17 21:52:18
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    abelincoln <a...@p...onet.pl> writes:

    > Śmiać od razu...
    > Ja tam do nich napisałem tą drogą pół roku temu - i wciąż tli się we mnie
    > nadzieja że odpiszą :-)

    O ile nie złożyłeś skargi "osobistej" (płatnej IIRC 10 PLN ) to nie
    odpiszą - bo nie jesteś stroną - jesteś tylko obywatelem który zgłosił
    nieprawidłowości.

    Ja będę całkowicie usatysfakcjonowany, kiedy w BIKu będę mógł składać
    zapytanie co pół roku a nie co 7 mies.

    KJ

  • 17. Data: 2015-02-18 11:10:07
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2015-02-17, Kamil Jońca <k...@p...onet.pl> wrote:

    [...]

    > Ja będę całkowicie usatysfakcjonowany, kiedy w BIKu będę mógł składać
    > zapytanie co pół roku a nie co 7 mies.

    Dla porządku dodam, że płatny raport generuje się zazwyczaj w kilka minut,
    więc ograniczenia dotyczące bezpłatnego raportu są nałożone raczej
    specjalnie.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl