  • 1. Data: 2012-12-20 12:03:29
    Temat: Prestiż powraca
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Kto z was słyszał w ciągu ostatniego roku słowo 'prestiż' w kontekście
    srebrnej karty kredytowej? Nikt? A ja wczoraj usłyszałem. W Credit-Agricole.

    Zajrzałem do CA obgadać pewną sprawę związaną z autoryzacjami i blokadami na
    jednej z moich agrikolowych KK, tak sobie gadamy, oglądamy te moje karty
    (istniejące i nieistniejące blokady po moich eksperymentach z terminalem),
    jak zazwyczaj powoli gromadzą się panie konsultujące odpowiedzi (tym razem
    tylko dwie), nagle bach! Wydało się, że pomiędzy innymi moimi kartami jest
    także Tesco MC. Naturalnie nie skorzystałem z oferty pseudobanku Meritum,
    tylko zostałem z KK CA.

    No i panie szczęśliwe, że one mi tę kartę natychmiast gotowe są wymienić na
    zwykłą kartę CA za darmo. Ja wzburzony, że jak to, że nie chcę. Panie nie
    ustępują, mówią, że cały rok będę miał za darmo. Ja na to, że tydzień temu
    została pobrana opłata (tak, tak, płacę za posiadanie tej karty w tym roku,
    w roku poprzednim CA zwróciło mi całą pobraną opłatę (a było to wtedy chyba
    30 zł), bo napisałem, że ich wolę, a nie Meritum, coś w końcu powinni
    zarobić) w wysokości 15 zł za cały najbliższy rok.

    Panie lekko skonfundowane, mówią, że w drodze reklamacji najprawdopodobniej
    cofną mi tę opłatę w takim razie - ja na to, że nie chcę. Panie już widać,
    że biorą mnie za kompletnego idiotę, i jeb! Padł ten argument: no ale
    przecież ta nowa karta będzie o wiele bardziej prestiżowa, lepiej wygląda,
    jest SREBRNA i tak dalej. No to ja w śmiech. Panie: z czego pan się śmieje?
    Ja na to, że jestem emocjonalnie związany z kartą Tesco MC i nie wymienię
    jej do końca terminu jej ważności na plastiku, o ile nie będę musiał. Po tym
    moim stwierdzeniu, panie prawie całkiem straciły zainteresowanie mną. Ale w
    sumie nie było źle.

  • 2. Data: 2012-12-20 16:24:11
    Temat: Re: Prestiż powraca
    Od: assembea <a...@i...pl>

    W dniu czwartek, 20 grudnia 2012 12:03:29 UTC+1 użytkownik MarekZ napisał:
    > Wydało się, że pomiędzy innymi moimi kartami jest
    > także Tesco MC.

    Ale o zzzo chodzi? Po co Ci ona, aaa? Jakieś zniżki, jak w dla KK Carrefour?

  • 3. Data: 2012-12-23 21:13:49
    Od: szczurwa <s...@g...com>

    On 20 Gru, 12:03, "MarekZ" <b...@a...w.pl> wrote:

    No to ja w śmiech. Panie: z czego pan się śmieje?
    > Ja na to, że jestem emocjonalnie związany z kartą Tesco MC i nie wymienię
    > jej do końca terminu jej ważności na plastiku, o ile nie będę musiał.

    Coś o tym wiem..;-) Cały MarekZ ! Witaj i przy okazji Wesołych Świąt !