  • 1. Data: 2014-09-14 16:10:57
    Temat: Pożyczki dla bezrobotnych KREDYCIAK
    Od: Ekspertowy <e...@m...com>

    Gdzieś tam na necie znalazłem ofertę Kredyciak na pożyczki bez
    zaświadczeń. Niestety na żadnym forum nie znalazłem obiektywnej opinii o
    tej firmie.
    Czy ktoś z was miał przyjemność używać produktów Kredyciaka ?

  • 2. Data: 2014-09-14 20:52:58
    Temat: Re: Pożyczki dla bezrobotnych KREDYCIAK
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu niedziela, 14 września 2014 16:10:57 UTC+2 użytkownik Ekspertowy napisał:
> [...]
    >
    > tej firmie.
    >
    > Czy ktoś z was miał przyjemność używać produktów Kredyciaka ?

    Oferta beznadziejna. Szkoda czasu.

  • 3. Data: 2014-09-15 08:25:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > tej firmie.
    > Czy ktoś z was miał przyjemność używać produktów Kredyciaka ?

    trzymaj się z daleka od tego rodzaju firm

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 4. Data: 2014-09-15 23:52:42
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Ekspertowy wrote:

> [...]
    > zaświadczeń. Niestety na żadnym forum nie znalazłem obiektywnej
    > opinii o tej firmie. Czy ktoś z was miał przyjemność używać

    Ktos daje pozyczki ludziom bez pracy, ktorzy nie maja perspektyw zeby
    oddac?
    To musi byc przekret.

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 5. Data: 2014-09-16 15:17:04
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Ktos daje pozyczki ludziom bez pracy, ktorzy nie maja perspektyw zeby
    > oddac?
    > To musi byc przekret.

    z pewnością jakiś altruista, rozdaje kasę a ludzie znowu węszą jakiś
    walec w tym ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 6. Data: 2014-09-16 21:52:21
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    RobertS wrote:

    > z pewnością jakiś altruista, rozdaje kasę a ludzie znowu węszą jakiś
    > walec w tym ;-)

    To co? Moze by mu tak beatyfikacje...? ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl