  • 1. Data: 2005-06-24 06:04:50
    Temat: Pożyczka hipoteczna ?
    Od: "michal" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Chcę wziąć pożyczkę hipoteczną. Jaki bank polecacie (proste procedury, znośne
    warunki). Pożyczkę a nie kredyt &#8211; czyli nie na cele mieszkaniowe. W jakiej
    wysokości dadzą kredyt pod nieruchomość wartości 200000 PLN ? Czy w okresie
    spłaty (np. 10 &#8211; 15 lat) trzeba się co roku spowiadać z dochodów, stanu
    mieszkania itd ? Czy też jeśli grzecznie płacę, to mi nie zawracają głowy ?
    Jakieś pułapki, których można nie zauważyć czytając reklamy banków :) ?

  • 2. Data: 2005-06-24 09:16:53
    Temat: Re: Pożyczka hipoteczna ?
    Od: "slawomir" <d...@w...pl>

    Pożyczkę taką jest dosyć łatow dosyć - przeważnie do 60 % wartości
    zastawu.Polecam bank santander i procedurę uproszczoną , przy której można
    ominąć kłopoty ze zdolnościa kredytową.

  • 3. Data: 2005-06-24 20:36:06
    Od: "Tomek K." <a...@w...pl>

    Dnia 24-06-2005 o 08:04:50 michal <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał:

> [...]
    > głowy ?
    > Jakieś pułapki, których można nie zauważyć czytając reklamy banków :) ?

    Może spróbuj poradzić się bezpłatnie u doradcy finansowego?
    tutaj szczegóły:
    http://www.bankier.pl/sp/tomek1972/
    http://www.expander.pl

    --
    Tomek K.
    http://www.bankier.pl/sp/tomek1972/

  • 4. Data: 2005-06-27 08:08:02
    Od: "uqar" <u...@o...pl>

    Użytkownik "michal" <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    głowy ?
    > Jakieś pułapki, których można nie zauważyć czytając reklamy banków :) ?

    witaj
    w bph dostaniesz 100000 zl z jednym zyrantem na 15 lat, wiem bo ssam jestem
    w trakcie
    pozdro
    uqar