    From: "Jas Kowalski" <j...@v...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pozyczka a nieuregulowany stosunek do sluzby wojskowej
    Date: Sat, 5 Mar 2005 17:50:40 +0100
    Sender: j...@v...pl@cno153.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam
    Mam pewien problem, ktorego nie jestem w stanie sam rozwiazac, dlatego
    postanowilem zapytac grupe - co x glow to nie jedna, a wiec do rzeczy...
    Od przeszlo roku prowadze dzialalnosc gospodarcza (KPiR), ktora generuje mi
    pewna wysokosc dochodu.
    Ponadto studiuje zaocznie, ze wzgledu na co dostalem odroczke (zreszta juz
    nie pierwsza). Za 1,5 roku i tak przeniosa mnie do rezerwy ze wzgledu na
    wiek (ale studiow jeszcze nie ukoncze)
    Chcialem wziac pozyczke na inwestycje w firme i w siebie ~ 20 000PLN na 4-5
    lat. Okres dlugi, ale nie mam jeszcze nic "na siebie" co moglbym ustanowic
    zastawem. Odwiedzilem kilka bankow i w kazdym dyskfalifikowalo mnie
    nieuregulowane wojsko.
    Mam w zwiazku z tym pytanie: czy jest jakas instytucja lub bank, (bylem w
    EuroBanku, mBanku - firmowe konto, PKO BP, PKO SA, Multibanku i w Skoku
    Szewczyka) ktory da sie przekonac ze wojsko nie jest zagrozeniem dla
    terminowej splaty i udzieli mi swojej gotowki?

    Wiem, ze sytuacja jest nieciekawa, ale moze ktos juz przechodzil podobna
    droge przez meke i podzieli sie doswiadczeniami?
    Za wszelkie pomysly i podpowiedzi z gory dzieki

    Zapomniale dodac, ze Provident itp instytucje odpadaja