    From: Jan <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Pomyłka w numerze konta - jak odzyskać pieniądze
    Date: Wed, 5 May 2010 04:13:11 -0700 (PDT)

    Witam,

    Kolega miał mi wysłać przelew. Niestety podałem mu błędny numer konta
    - zamiast numeru normalnego konta w złotówkach, podałem mu numer mojej
    lokaty w GBP.

    Przelew poszedł i pieniądze zniknęły już na 2 tygodnie. Dzwoniłem do
    swojego banku (PKO BP) i pan w telefonie powiedział mi, że jeśli
    podany został numer lokaty to pieniądze nie mogą tam wpłynąć, tylko że
    zostały wpłacone na "rachunek techniczny". Gdy spytałem jak mogę je
    uzyskać najpierw dostałem informacje, że kolega powinien pójść do
    swojego banku i za pośrednictwem swojego banku spytać mój bank (PKO
    BP) co się stało z pieniędzmi.
    A potem, że powinienem iść do oddziału swojego banku i tam spytać
    osobiście.

    Czy to prawda że jedyny sposób na odzyskanie pieniędzy to przez bank
    kolegi? On mieszka na wsi i jest tylko wściekły na mnie, że się
    pomyliłem. Nie wiem czy w ogóle udałoby się go namówić do próby
    załatwienia sprawy.
    Ja do siebie do oddziału nie mogę iść bo w Polsce będę dopiero za 3
    tygodnie. Ale jeśli wiedziałbym, że pieniądze uda mi się uzyskać
    samemu to mogę z tym poczekać do powrotu do Polski.

    Z góry dzięki za rady =)