  • 1. Data: 2005-08-27 15:30:51
    Temat: Polecenia zapłaty w Warszawie
    Od: "Paul" <USUŃTO?paul@gazeta.pl>

    Witam,

    Zamierzam właśnie uruchomić pz dla stoenu, upc i gazowni. Jako
    identyfikator płatności dla stoenu jest "numer ewidencyjny", dla upc "numer
    klienta", a dla gazowni... ?

    --
    pozdrowienia,
    paul

  • 2. Data: 2005-08-28 19:51:47
    Temat: Re: Polecenia zapłaty w Warszawie
    Od: "Wojciech Kozlowski" <w...@w...pl>

    numer ewidencyjny i numer klienta to to samo,
    różna nazwa w różnych firmach

  • 3. Data: 2005-08-28 20:01:36
    Od: "seba kocik" <s...@g...pl>

    Paul <USUŃTO?paul@gazeta.pl> napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Zamierzam właśnie uruchomić pz dla stoenu, upc i gazowni. Jako
    > identyfikator płatności dla stoenu jest "numer ewidencyjny", dla upc "numer
    > klienta", a dla gazowni... ?

    w gazowni jest bardzo prosto na kazdej fakturze masz numer konta - sparwdzaj
    go bo oni maja tendencje do czestych zmian... i wpisujesz w tytlku numer
    faktury i wszystko...

  • 4. Data: 2005-08-28 20:14:41
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    seba kocik napisał(a):

    > w gazowni jest bardzo prosto na kazdej fakturze masz numer konta - sparwdzaj
    > go bo oni maja tendencje do czestych zmian... i wpisujesz w tytlku numer
    > faktury i wszystko...

    Kocik, czytasz posty, na które odpisujesz?

  • 5. Data: 2005-08-28 20:21:48
    Od: "Marcin_P." <n...@o...pl>

    Użytkownik "seba kocik" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > w gazowni jest bardzo prosto na kazdej fakturze masz numer konta -
    sparwdzaj
    > go bo oni maja tendencje do czestych zmian... i wpisujesz w tytlku numer
    > faktury i wszystko...

    Niektórzy to chyba nie odróżniają polecenia zapłaty od przelewu.

  • 6. Data: 2005-08-29 08:42:26
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Paul" <
    > Zamierzam właśnie uruchomić pz dla stoenu, upc i gazowni. Jako
    > identyfikator płatności dla stoenu jest "numer ewidencyjny", dla upc
    > "numer klienta", a dla gazowni... ?

    oni sami nadaja numer i zazwyczaj tego pola sie nie wypelnia.
    Poniewaz ja nie zgadzam sie zeby np gazownia dawala dyspozycje mojemu
    bankowi i robie to sam wiec spytalem ich telefonicznie jaki numer
    rozliczeniowy mi do PZ nadadza - byl nie do zgadniecia:
    GAZ-W148-G-3154048

    Jeśli chcesz sam załatwiac z bankiem też musisz sie dowiedziec, jesli
    nie to oni ci ten numer nadadzą i przekażą sprawę do banku
    *** blad ***

  • 7. Data: 2005-08-29 08:54:41
    Od: "Paul" <USUŃTO?paul@gazeta.pl>

> [...]
    >
    > Jeśli chcesz sam załatwiac z bankiem też musisz sie dowiedziec, jesli nie
    > to oni ci ten numer nadadzą i przekażą sprawę do banku

    Dzięki. O taka odpowiedź mi chodziło.

    --
    pozdrowienia,
    paul