  • 1. Data: 2011-10-24 20:27:59
    Temat: Polbankowe jajco ;)
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Heh, wzialem kk z "półbanku" i poszalalem troche ;)
    dzwonie na infolinke ze kcialbym miec dostep do karciochy przez net
    i tu mala qpa - trza na butach pomykac do oddzialu. No trudno .....
    Po odsiedzeniu w oczekiwaniu na zmilowanie kogos z obslugi
    z koperta w zebach pognalem nazad do domu ;)
    Loguje sie szczesliwie na konto, a tu druga qpa - ZERO operacji na wykazie.
    Dzwonie wiec znow na infolinke i pytam WTF ?
    No i dowiaduje sie w koncu, ze operacje beda widoczne po zamknieciu
    pierwszego cyklu rozliczeniowego .....
    - no dobra, ale tylko z tego zamknietego czy biezace rowniez ?
    z zamknietego i biezacego - wyrecytowala infolinka.

    I tu prosba o konsultacje - jak to jest w koncu ?
    gdyz brak dostepu on-line do operacji czy blokad
    skoro sie go juz ma, zakrawa mi na lekka abstrakcje :/

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2011-10-24 23:04:15
    Temat: Re: Polbankowe jajco ;)
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2011-10-24 22:27, Waldek pisze:

> [...]
    > - no dobra, ale tylko z tego zamknietego czy biezace rowniez ?
    > z zamknietego i biezacego - wyrecytowala infolinka.

    Dobrze Ci powiedzieli.
    Różnica jeszcze taka, że te z zamkniętego będą podsumowane,
    a te z bieżącego nie ;-)

    --
    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2011-10-25 06:03:31
    Od: Bankier <b...@b...pl>

    W dniu 2011-10-25 01:04, J_K_K pisze:
    > Dobrze Ci powiedzieli.
    > Różnica jeszcze taka, że te z zamkniętego będą podsumowane,
    > a te z bieżącego nie ;-)
    A blokad w ogóle nie widać - tylko rozliczone transakcje...

  • 4. Data: 2011-10-25 13:49:34
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Mon, 24 Oct 2011 22:27:59 +0200, Waldek napisał(a):

    > - no dobra, ale tylko z tego zamknietego czy biezace rowniez ?
    > z zamknietego i biezacego - wyrecytowala infolinka.

    Z obu. Niestety pierwszy widac dopiero po zamknięciu, potem juz leci.

    > I tu prosba o konsultacje - jak to jest w koncu ?
    > gdyz brak dostepu on-line do operacji czy blokad

    Blokad nie widać

    > skoro sie go juz ma, zakrawa mi na lekka abstrakcje :/

    Było sie dopytac przed braniem karty, teraz to i tak jest super (szczegóły
    transakcji chyba mają najdokładniejsze, aczkolwiek ostatnio się naciąłem,
    przy zwrotach szczegółów nie ma) kiedyś było tylko saldo zaksięgowanych
    transakcji :).

    --
    Kojer

  • 5. Data: 2011-11-07 08:28:21
    Od: orcio <o...@N...op.pl>

> [...]
    > gdyz brak dostepu on-line do operacji czy blokad
    > skoro sie go juz ma, zakrawa mi na lekka abstrakcje :/

    Ktoś na grupie pisał ze blokady można w bankomacie podejrzeć na wyciągu
    skróconym chyba, ale osobiście nie sprawdzałem.

    orcio