  • 1. Data: 2011-10-24 16:13:31
    Temat: GetinOnline / Lokata Na start nie dla kazdego?
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    Hej,

    Znajomy donosi, ze na stronie getinonline.pl zalozenie lokaty (6,04%) o
    nazwie LOKATA NA START jest mozliwe tylko o ile nie jestesmy zalogowani.
    Po zalogowaniu lokata znika z listy dostepnych. Moze jakis posiadacz
    potwierdzic?

    p.

  • 2. Data: 2011-10-24 16:18:44
    Temat: Re: GetinOnline / Lokata Na start nie dla kazdego?
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-10-24 18:13, perszing pisze:
> [...]
    > nazwie LOKATA NA START jest mozliwe tylko o ile nie jestesmy zalogowani.
    > Po zalogowaniu lokata znika z listy dostepnych. Moze jakis posiadacz

    Nie chce mi się logować, bo logowanie jest up..iwe. Skoro jest "na
    start", to naturalne, że nie jest dla tych, co już mają konta.

    Proste?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 3. Data: 2011-10-24 16:21:23
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    > Nie chce mi się logować, bo logowanie jest up..iwe. Skoro jest "na
    > start", to naturalne, że nie jest dla tych, co już mają konta.
    >
    > Proste?

    Nie prawda. Wczesniej dalo sie zalozyc z poziomu konta. Limit 10 lokat
    znajomy rowniez nie osiagnal, wiec tak sie zastanawiam co jest grane.

    p.

  • 4. Data: 2011-10-24 16:40:05
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

    > Nie prawda. Wczesniej dalo sie zalozyc z poziomu konta. Limit 10 lokat
    > znajomy rowniez nie osiagnal, wiec tak sie zastanawiam co jest grane.

    U mnie była, ale zniknęła. U innej osoby, która później zakładała konto
    skarbonkowe (tak jak i moje), jeszcze jest. A więc zaryzykuję
    twierdzenie, że po pewnym czasie znika. Ale po jakim?

    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2011-10-24 16:57:39
    Od: osa <o...@n...onet.pl>

    W dniu 2011-10-24 18:40, Grzexs pisze:

    > U mnie była, ale zniknęła. U innej osoby, która później zakładała konto
    > skarbonkowe (tak jak i moje), jeszcze jest. A więc zaryzykuję
    > twierdzenie, że po pewnym czasie znika. Ale po jakim?

    Wszystko zależy od fazy księżyca w momencie narodzin osoby wnioskującej
    o lokaty ;)

    A poważnie to od czego zależy możliwość założenia tej lokaty to pewnie
    nie wiedzą nawet studenci piszący system transakcyjny klonów Getina. Jak
    poprzednio zaoferowali lokaty na start w liczbie 10 szt. to część
    grupowiczów, którzy wcześniej założyli jedną lokatę mogło, zalożyć
    kolejne 9 lokat (tak aby dobić do 10), a część była pozbawiona tego
    przywileju ;)

    W Openie z lokaty z doradcą wg regulaminu można skorzystać raz... a mnie
    niedawno znów pojawiła się możliwość założenia takiej lokaty ;) i pewnie
    też nie wiadomo czemu...

  • 6. Data: 2011-10-24 20:30:11
    Od: "Waldek" <s...@n...cpam>

    Użytkownik "Grzexs" <g...@g...usu-n-to.pl> napisał w wiadomości

    > U mnie była, ale zniknęła. U innej osoby, która później zakładała konto
    > skarbonkowe (tak jak i moje), jeszcze jest. A więc zaryzykuję twierdzenie,
    > że po pewnym czasie znika. Ale po jakim?

    Bylo na grupie ze po 2 tyg.

  • 7. Data: 2011-10-25 19:21:33
    Od: p <a...@z...pl>

    W dniu 2011-10-24 22:30, Waldek pisze:

    > Bylo na grupie ze po 2 tyg.

    Przeoczylem. Pracownicy banku potwierdzaja. Wiec trzeba uciekac do
    innego. Ich strata.

    p.