  • 1. Data: 2010-06-25 20:47:04
    Temat: Polbank-Ponaglenia
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    Zdenerwowałam się okropnie jak dostałam dzisiaj z Polbanku sms-a, że
    przypominają mi o zapłaceniu w terminie do 28-go ratę Kredytu na Miarę!
    Co za bezczelna złośliwość!
    Jeszcze nigdy o racie nie zapomniałam, a Polbank zamiast *podziękować za
    wpłatę* i że rata wpłynęła dzisiaj wysyła takie bezczelne sms-y. Jak
    zadzwoniłam do pracownika Centrali Polbanku obsługujacego ten kredyt to
    się okazało, że on nawet nie wie kto te sms-y wysyła! To co on tam robi
    w tym Polbanku?
    Nadmienię, że Orange przysłało mi dzisiaj sms-a z podziękowaniem za
    wpłatę! Przelewu dokonałam wczoraj i dzisiaj pieniądze już były na koncie.

    Teraz o innym kredycie:
    *Zamknęłam pod koniec maja* Kredyt Bezpieczny, wpłaciłam o 40 zł więcej
    niż powinnam (bo tak mi podpowiedział niegramotny pracownik z oddziału
    przy ul. Puławskiej, chociaż ostatnia rata była już zaksięgowana i
    powinien ją widzieć). Te 40 zł wisiało mi z pół miesiąca, więc poszłam
    do innego oddziału (bo miałam po drodze) sobie odebrać te pieniądze i
    chciałam, żeby wreszcie faktycznie, realnie ten kredyt zamknęli. Tę
    nadpłatę odebrałam i za parę dni mi przychodzi pisemko, żebym zapłaciła
    10 zł! Poszłam z tym pisemkiem tam gdzie zamykałam kredyt (na ul.
    Bonifacego) i powiedziano mi, że nie muszę im wplacać 10 zł, bo kredyt
    jest zamknięty i wysłanie pisemka zbiegło się z zamykaniem mojego
    kredytu. Nie chciała dać papierka ze swoim podpisem i pieczątką i teraz
    się boję, że Polbank mi jeszcze jakiś "numer wywinie".

    --
    animka

  • 2. Data: 2010-06-25 21:15:18
    Temat: Re: Polbank-Ponaglenia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Animka wrote:
> [...]
    > Nadmienię, że Orange przysłało mi dzisiaj sms-a z podziękowaniem za
    > wpłatę! Przelewu dokonałam wczoraj i dzisiaj pieniądze już były na koncie.

    Powinni ci przysyłać dwa smsy. Jeden w podziekowaniu, a drugi z
    przypomnieniem, bo może jednak kiedyś zapomnisz i bedziesz sie pieklic,
    że skurwiele mogli, ale nie przypomnieli o racie kredytu.
    A w kazda rocznice bukiet roz.

    > Teraz o innym kredycie:
    > *Zamknęłam pod koniec maja* Kredyt Bezpieczny, wpłaciłam o 40 zł więcej
    > niż powinnam (bo tak mi podpowiedział niegramotny pracownik z oddziału
    > przy ul. Puławskiej

    najwyrazniej dostosowal sie do twojego poziomu.

  • 3. Data: 2010-06-25 22:42:17
    Od: "m1ch4l.j" <m...@g...com>

    On 25 Cze, 22:47, Animka <a...@t...nieja.wp.pl> wrote:
> [...]
    > Nadmienię, że Orange przysłało mi dzisiaj sms-a z podziękowaniem za
    > wpłatę! Przelewu dokonałam wczoraj i dzisiaj pieniądze już były na koncie.

    Polakowi nigdy się nie dogodzi. Jak przypominają o konieczności spłaty
    - źle. Jak nie przypominają - jeszcze gorzej.

  • 4. Data: 2010-06-26 01:27:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    m1ch4l.j wrote:

    > Polakowi nigdy się nie dogodzi.

    Nie polakowi tylko animce.

  • 5. Data: 2010-06-26 06:01:56
    Od: "glang" <g...@o...pl>

    >Zdenerwowałam się okropnie jak dostałam dzisiaj z Polbanku sms-a, że
    >przypominają mi o zapłaceniu w terminie do 28-go ratę Kredytu na Miarę! Co
    >za bezczelna złośliwość!

    ja bym się tam ucieszył że przypominają.
    pzdr
    GL

  • 6. Data: 2010-06-26 13:04:58
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-06-26 08:01, glang pisze:

    > ja bym się tam ucieszył że przypominają.

    Masz rację :-)
    Z tym, że w tym przypadku powinni podziękować, że wplata już wpłynęła,
    nie sądzisz?

    --
    animka

  • 7. Data: 2010-06-29 07:28:39
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    W dniu 2010-06-26 15:04, Animka pisze:

    > Masz rację :-)
    > Z tym, że w tym przypadku powinni podziękować, że wplata już wpłynęła,
    > nie sądzisz?

    System wysyłający ponaglenia prawdopodobnie wie tylko, że masz kredyt i
    jaki jest twój numer telefonu. Działa jak zwykły budzik. Wada jest taka,
    że wysyła ponaglenia nawet jak wpłynie wpłata. Zaleta: nie ma dostępu do
    sytemu transakcyjnego więc nawet jak się jakiś haker włamie do
    przypominajki to do kasy nie będzie miał dostępu.

    Minimalnie mniejsza funkcjonalność, za to dużo większe bezpieczeństwo.
    Polbank sprawnością swojego sytemu nie powala dobrze, że o
    bezpieczeństwo dbają.

    Sebastian