  • 1. Data: 2010-06-25 19:12:11
    Temat: mBank - wniosek zlozony, ale nie widac go w "zlozonych wnioskach"
    Od: "Pawel K." <p...@i...pl>

    witam

    zlozylem wniosek o kredyt gotowkowy w mBanku poprzez zakladke mKredyty
    na stronie glownej banku.
    poniewaz wniosku nie widzialem po zalogowaniu sie na moje konto w
    zakladce "zlozone wnioski" zadzwonilem na mLinie, gdzie konsultant
    powiedzial mi ze wniosek jest zlozony ale rzeczywiscie nie widac go w
    moich zlozonych wnioskach. nie potrafil wytlumaczyc dlaczego tak jest.

    czy ktos z Was spotkal sie z czyms podobnym?

    chcialbym wiedziec jaki jest status rozpatrywania wniosku, a w obecnej
    sytuacji jest to niemozliwe.

    pozdrawiam
    pawel

  • 2. Data: 2010-06-25 20:08:17
    Od: "Wini" <l...@t...pl>

    Uzytkownik "Pawel K." <p...@i...pl> napisal w wiadomosci

    > czy ktos z Was spotkal sie z czyms podobnym?

    ja od 1,5 roku czekam na odpowiedz, dlaczego nigdzie nie ma odpowiedzi na
    mój wniosek, i przez infolinie, i przez www
    Pozwolilo mi to "zaliczyc" dwa inne banki :)

    Pozdrawiam
    Wini

  • 3. Data: 2010-06-26 06:05:47
    Od: "Pawel K." <p...@i...pl>

    Użytkownik Wini napisał:

    > ja od 1,5 roku czekam na odpowiedz, dlaczego nigdzie nie ma odpowiedzi na
    > mój wniosek, i przez infolinie, i przez www
    > Pozwolilo mi to "zaliczyc" dwa inne banki :)

    hmm....
    mam nadzieje ze w moim przypadku bedzie inaczej, ale dobrze wiedziec jak
    bank traktuje ludzi.
    na infolinii pan potwierdzil zlozenie wniosku wiec prawdopodobnie bedzie
    tez w stanie powiedziec jaki jest status jak zadzwonie za kilka dni.

    pozdrawiam
    pawel