  • 11. Data: 2008-10-17 17:26:41
    Temat: Re: Polbank 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9% na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    pwz pisze:
    > A skąd wiesz, że nie działa normalnie, skoro nie masz tam konta?

    Napisal, ze bedzie mial tam drobne wiec latwo mozna wywnioskowac, iz
    konto tam posiada.

    --
    Mithos

  • 12. Data: 2008-10-17 17:45:52
    Od: pwz <p...@f...pl>

    Dnia 17-10-2008 o 19:26:41 Mithos <f...@a...pl> napisał(a):

    > Napisal, ze bedzie mial tam drobne wiec latwo mozna wywnioskowac, iz
    > konto tam posiada.

    Napisał: "a ja sobie Polbank odpuściłem, nawet gdyby dawali 20% to będę
    miał tam tylko drobne..." - co rozumieć można dwojako: "odpuściłem sobie"
    [zakładanie tam konta] - nawet gdyby było 20%, będę miał [w sensie=miałbym
    tam] tylko drobne.
    Ale fakt, 2. wersja jest możliwa z kontem i z drobnymi...
    pwz

  • 13. Data: 2008-10-17 18:17:47
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Arek" gdad7v$s2r$...@n...onet.pl

    Polbanku...

    > Mógłbyś wytłumaczyć o co chodzi? Tylko, proszę, zwięźle.

    O podatki -- Donald Tusk jest oficjalnie zwolennikiem zmniejszania
    podatków. :) Trzeba mu chyba jakoś pomagać?... ;)

    A naprawdę -- po co mam płacić podatki państwu, które ma mnie w xupie? :)

    > j.w.

    Dzięki dziwnej polityce okrągłości ;) (zaokrągleń/przybliżeń) nie od
    każdej złotówki jest belka. Dla odsetek do 2.49 zł masz 0 belek. :) Jeśli
    więc rozłożysz swoje oszczędności pomiędzy wiele kont -- możesz nie belkować.

    > Leci od sierpnia. Wsześniej szła do góry.

    Względem dolara itp. leci od sierpnia, ale w ogóle leci dłużej.

    A to, że kryzys w USA podnosi kurs dolara u nas jest dla mnie zupełną paranoją. :)
    (toż to dolar powinien tracić, nie złotówka)

    IMO ludzie w Polsce nie są naiwni i pojmują, że (na przykład dzięki
    patriotyzmowi -- ochronie przeciwrakietowej) USA jakoś sobie pokryje
    koszty produkcji ;) nowych banknotów naszym kosztem. ;)

    Tak ponoć Hamerykanie kryli koszty utrzymania Berlina w czasach zimnej wojny.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2008-10-17 19:27:05
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    https://www.online.citibank.pl/page.do?content=konta
    _do_oszczedzania

    najlepsze jest to:

    Konto SuperOszczędnościowe->
    odsetki naliczane są w miesiącach, w których nie wypłacasz pieniędzy...

  • 15. Data: 2008-10-17 20:13:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A skąd wiesz, że nie działa normalnie, skoro nie masz tam konta?
    > pwz

    skoro napisałem, że mam tam drobne to chyba wskazuje, że konto jednak
    posiadam...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 16. Data: 2008-10-17 20:16:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > sensie=miałbym tam] tylko drobne.
    > Ale fakt, 2. wersja jest możliwa z kontem i z drobnymi...

    informuję, że konta sobie założyłem i co jakiś czas przelewam po kilka
    groszy, aby bank nie wpadł na pomysł, aby mi je zamknąć...
    niestety nie daję rady z ichniejszą bankowością elektroniczną, nawet
    pracownicy na infolinii (dzwoniłem kilka razy) stwierdzili, że system
    jest "trudny" i b.wielu klientów ma z nim problemy

    czyli konto w Polbanku służy do obserwacji jak się miewa ich system
    transakcyjny i od wielu miesięcy nic się nie zmieniło ;-(

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2008-10-17 20:59:01
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 17 Oct 2008 19:25:13 +0200, pwz wrote:

    > A skąd wiesz, że nie działa normalnie, skoro nie masz tam konta?

    Wystarczy choćby czytać grupę.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 18. Data: 2008-10-17 21:00:19
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 17 Oct 2008 21:27:05 +0200, Zephyr wrote:

> [...]
    >

    > najlepsze jest to:
    >
    > Konto SuperOszczędnościowe->
    > odsetki naliczane są w miesiącach, w których nie wypłacasz pieniędzy...

    E tam. Lepsza jest opłata 30 PLN za konto, jeśli do Citi nie wpływa Twoje
    wynagrodzenie lub bodajże nie wydasz kartą debetową 500 PLN.

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 19. Data: 2008-10-17 21:05:35
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Fri, 17 Oct 2008 15:44:49 +0200, PL wrote:

    > Przed chwila dostalem smsa od Polbanku :
    > "Czy wiesz ze od wczoraj mamy oprocentowanie 7% na Koncie Oszczedzajacym, 9%
    > na lokacie 3 miesiecznej, 8,5% na 1 miesiecznej"

    A tutaj taka ciekawostka jak się zmieniają koszty kh w Polbanku:
    http://mjjm.pl/files/finance/kredyt_domowy_20080303.
    pdf
    http://mjjm.pl/files/finance/kredyt_domowy_20081001.
    pdf
    http://mjjm.pl/files/finance/kredyt_domowy_20081016.
    pdf

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 20. Data: 2008-10-17 21:52:10
    Od: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:gdakt2$2su$2@inews.gazeta.pl...

    > A to, że kryzys w USA podnosi kurs dolara u nas jest dla mnie zupełną
    > paranoją. :)
    > (toż to dolar powinien tracić, nie złotówka)

    No niestety ten swiat jest tak poukladany, im wiekszy kryzys swiatowy tym
    USD bedzie mocniejszy. Kapital szuka bezpiecznej przystani, a taka sa
    jedynie obligacje rzadu USA, a zeby za nie zaplacic trzeba miec USD. Dlatego
    EUR nigdy nie bedzie swiatowa waluta i tylko kwestia czasu jest, kiedy
    relacje odwroca sie. Trzeba pamietac, ze Rosja ma caly czas zapedy
    imperialne i kapital w Europie nie bedzie tak bezpieczny jak w USA.