  • 61. Data: 2008-10-05 20:54:01
    Temat: Re: Polbank :-(
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-05 22:24 Maverick napisał/a:

    > I niech nauczy sie z niej korzystac za darmo albo niech placi za
    > korzystanie. Cos za cos...

    OK :-)
    Jakoś to będzie.

    Kinga

  • 62. Data: 2008-10-05 21:40:03
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sun, 5 Oct 2008 13:40:59 +0200, MichalL napisał(a):

    > Ciekawe, że dwuznaczne,

    Nawet nie tyle dwuznaczne, co wręcz sprzeczne!
    Można przypuszczać, że Rozdział VIII, paragraf 23 jest prezentowany
    klientowi w momencie namawiania go na kartę, a Rozdział IX paragraf 24 -
    w momencie naliczania odsetek.
    Ciekawe co na to kolega Mithos, twierdzący, że:

    > Majac dostep do umowy, cennika, regulaminu itp. latwo
    > jest to wszystko zrozumiec.

    ;)

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 63. Data: 2008-10-05 21:40:42
    Od: "Czarna Sotnia [aka Chryzyp]" <C...@m...org.pl>

    Użytkownik Slavekk napisał:
    > Użytkownik "Kinga" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > teraz będzie procentować na lokacie overnigt u niego nie u ciebie
    Sławek, opowiedz jej jeszcze o lokacie spot-next. ;)

  • 64. Data: 2008-10-06 07:03:34
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sun, 5 Oct 2008 17:33:53 +0200, dl napisał(a):

    > Wg http://www.money.pl/banki/elixir/ ostatnia sesja wychodząca z ING jest o
    > 11.30 (swoją szosą dziwne to), a w weekendy sesje elixiru NIE odbywają się,

    Nie "dziwne", tylko po prostu jest to gówniany bank :)
    Ile razy widzę że trzeba przelewać komuś na ING albo czekać na przelew
    z ING, to można z góry założyć że przelew będzie szedł nie krócej niż dwa
    dni robocze...

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    (c) Tomasz Olbratowski 2004

  • 65. Data: 2008-10-06 08:47:24
    Od: "dl" <q...@n...cy>

    Użytkownik "Jacek Osiecki" <j...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Nie "dziwne", tylko po prostu jest to gówniany bank :)

    No wiesz, nie chciałem być brutalny ;)

    --
    | |
    Pozdrawiam -->> Daniel Lisowski | daniel"AT"admins"kropka"pl //|>/|>|

  • 66. Data: 2008-10-06 13:21:19
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 05 Oct 2008 17:12:11 +0200, w <gcah6u$e76$1@node1.news.atman.pl>, Kinga
    <k...@w...pl> napisał(-a):

    > Byłabym jako tako usatysfakcjonowana gdyby ten Polbank umieszczał takie
    > jak trzeba informacje/transakcje na koncie karty kredytowej (Polbank
    > online). I tak dobrze, że można tam zajrzeć i zobaczyć co się tam nowego
    > urodziło, ale brakuje rzetelnych informacji.

    Zapomnij o tym WWW Polbanku. Tam obowiązuje papierowy wyciąg, bo przez WWW
    niczego nie dowiesz się z rachunku karty. I nie patrz przez WWW jakie masz
    zadłużenie, bo to błędna informacja (oprócz długu z pop. miesiąca masz dodany
    aktualne zadłużenie, więc jeżeli spłacisz wg informacji, to spłacisz więcej niż
    zalegasz).

    A jeżeli chcesz mieć WWW na porządnym poziomie, to musisz zmienić kartę na
    kredytówkę z innego banku.

  • 67. Data: 2008-10-06 13:23:08
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 05 Oct 2008 17:00:28 +0200, w <gcah6v$e75$1@node1.news.atman.pl>, Kinga
    <k...@w...pl> napisał(-a):

    > Nie kupowałam nic. Pobrałam jednorazowo pieniądze z bankomatu Polbanku.

    Oj, tą kartą chyba się skrzywdzisz kiedyś :).

  • 68. Data: 2008-10-06 19:47:02
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-06 15:21 r...@k...pl napisał/a:

> [...]
    > aktualne zadłużenie, więc jeżeli spłacisz wg informacji, to spłacisz więcej niż

    Dziękuję za tą informację.

    > A jeżeli chcesz mieć WWW na porządnym poziomie, to musisz zmienić kartę na
    > kredytówkę z innego banku.

    Nigdzie już mi nie dadzą, bo spłacam kredyt w Polbanku.

    Kinga

  • 69. Data: 2008-10-06 19:48:47
    Od: Kinga <k...@w...pl>

    W dniu 2008-10-06 15:23 r...@k...pl napisał/a:

    > Oj, tą kartą chyba się skrzywdzisz kiedyś :).

    To znaczy?
    Przestraszyleś mnie :-(

    Kinga

  • 70. Data: 2008-10-07 12:51:22

    Mon, 06 Oct 2008 21:47:02 +0200, w <gcdq00$4l8$1@node2.news.atman.pl>, Kinga
    <k...@w...pl> napisał(-a):

    > Nigdzie już mi nie dadzą, bo spłacam kredyt w Polbanku.

    Dadzą.