  • 81. Data: 2008-10-10 23:29:49
    Temat: Re: Polbank :-(
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "Chris" <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:gcbcvv$i5q$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Nawet nie tyle dwuznaczne, co wręcz sprzeczne!
    > Można przypuszczać, że Rozdział VIII, paragraf 23 jest prezentowany
    > klientowi w momencie namawiania go na kartę, a Rozdział IX paragraf 24 -
    > w momencie naliczania odsetek.
    > Ciekawe co na to kolega Mithos, twierdzący, że:

    Może nie do końca sprzeczne, gdyż rozdz. VIII mówi o sytuacji:

    [...] w tym w wysokości _PRZEKRACZAJĄCEJ_ Minimalną
    Kwotę i w takim przypadku Bank naliczy odsetki
    tylko od Transakcji pozostałych do spłaty

    a rozdział IX:

    Jeżeli spłacona zostanie _TYLKO_ Minimalna
    Kwota, to od całości Zadłużenia (z wyłączeniem
    odsetek) naliczone zostaną odsetki
    zgodne z Tabelą Oprocentowania i Spłaty Karty
    Kredytowej.

    Nigdy nie miałem karty w POLBANKU, ale wynika z tego, że warto spłacić
    kwotę chociaż o grosz
    większą od kwoty minimalnej. Nie zdziwił bym się, gdyby z wyciągiem karty
    przychodził wypełniony blankiet, na którym wpisana jest już kwota równa
    spłacie minimalnej :)

  • 82. Data: 2008-10-11 01:57:20
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    Marcin Wasilewski pisze:

> [...]
    > zgodne z Tabelą Oprocentowania i Spłaty Karty
    > Kredytowej.
    >
    > Nigdy nie miałem karty w POLBANKU, ale wynika z tego, że warto

    To bardzo ciekawa opcja, na ktora nie zwrocilem uwagi.
    Czyzby w Polbanku mialo sei GP przy czesciowej splacie karty - na
    transakcje splacone ?
    Dobrze to zrozumialem?

  • 83. Data: 2008-10-11 07:09:36
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To bardzo ciekawa opcja, na ktora nie zwrocilem uwagi.
    > Czyzby w Polbanku mialo sei GP przy czesciowej splacie karty - na
    > transakcje splacone ?
    > Dobrze to zrozumialem?

    Ja tak to przynajmniej rozumiem, że cytat z rozdz. IX odnosi się tylko
    do przypadku gdy nastąpi spłata tylko kwoty minimalnej. Niestety karty w
    polbanku nie posiadam i raczej nie zamierzam, bo mam już 4, więc empirycznie
    tego nie sprawdzę.