  • 171. Data: 2012-03-10 08:19:22
    Temat: Re: Podwyższenie wieku emerytalnego
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > 2. nawigator podawal wysosc z radiowysokosciomierza (rzeczywista wysokosc
    > wzgledem gruntu który jest pod samolotem, a wiec dystans do zbocza jaru),
    > a nie wysokosciomierza barymetrycznego.

    SławcioD powiesz mi dlaczego w tych wszystkich czarnoskrzynkowych zapisach
    nie ma arcyważnego zapisu z wariometru, skąd w krytycznych chwilach wzięły
    się skoki przyśpieszenia pionowego i poziomego...:

    http://www.youtube.com/watch?v=5prXNJwXDOQ&feature=p
    layer_detailpage#t=377s

    ... i dlaczego w decydujących chwilach stery odchyliły się pomimo, że piloci
    nie naciskali pedałów kierunku ?.

    Komisja Ministra (byłego) Millera - ma wielki problem. Ale chyba tego nie
    jest świadoma. Kara chłosty nadchodzi. Publicznej. Ukryta prawdziwa
    przyczyna katastrofy w Smoleńsku???
    <http://akwedukt.nowyekran.pl/post/51224,komisja-min
    istra-bylego-millera-ma-wielki-problem-ale-chyba-teg
    o-nie-jest-swiadoma-kara-chlosty-nadchodzi-publiczne
    j-ukryta-prawdziwa-przyczyna-katastrofy-w-smolensku>

    "[...]
    http://m.nowyekran.pl/b22833ca593c345d1dcd2efa01e218
    12,0,0.jpg

    I rzeczywiście, w chwili wystąpienia przeciążenia poprzecznego pojawia się
    reakcja steru kierunku.
    Dokładnie o godz 08.41.00 - widać skok przeciążenia poprzecznego i skokową
    zmanę położenia steru kierunku.
    Warto zwrócić uwagę na fakt, że o 08.41.00 samolot miał jeszcze włączony
    automat sterowania w kanale bocznym (poprzecznym) (Rys 15, str 18 - dół
    wykresu) - i to on zareagował - potwierdza to również na tym wykresie brak
    zmiany pedału lewego (piloci nie reagowali - pedał nie zmienił wtedy
    położenia). [...]".

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 172. Data: 2012-03-10 19:54:48
    Od: root <a...@j...com>

    Dnia Fri, 09 Mar 2012 10:11:04 +0100, totus napisał(a):

> [...]
    > okradanych do złodziei. Wyraźnie jesteś przeciw takiemu działaniu. Ja też.
    > Wszystko sobie ustawiłem tak by na mnie też spadła manna. Też wszystkim
    > powtarzam, że niemożliwe jest życie bez obowiązkowego ZUS. Na pytanie jak
    > ludzie żyli wcześniej, odpowiadam, że umierali z chorób i głodu w
    > przydrożnych rowach. I zaraz zadaję pytanie. "Czy Ty też chcesz umrzeć z
    > głodu w mokrym rowie cały owrzodzony i ociekający ropą gdy w pobliskiej
    > willi kapitaliści kąpią się w szampanie i obrzucają kawiorem?" Nie spotkałem
    > takiego kto by chciał. Wszyscy są za tym by ZUS był obowiązkowy.

    Czy byłbyś skłonny odpowiedzieć na pytanie:
    1. Czy Twoim zdaniem, świat byłby lepszy, gdyby nie było emerytury a po
    prostu oszczędności, inwestycje, biznesy przekazywane z ojca na syna lub
    cokolwiek takiego.
    2. Czy nie lepiej w ogóle zrezygnować z przymusu opłacania czegokolwiek, po
    to by na stare lata i tak zostać w najlepszym razie petentem upraszającym
    się pokornie o 1000zł na miesiąc?

  • 173. Data: 2012-03-11 02:01:30
    Od: "Jan Werbinski" <j...@W...gazeta.pl>

    Jak chcesz ze mną dyskutować, to zanim zadasz następne pytania musisz
    ustosunkować się do mojej odpowiedzi.
    Takie są zasady dyskusji. Jak tylko zaczniesz się do nich stosować, to
    możemy rozmawiać dalej.

    --
    Jan Werbiński

  • 174. Data: 2012-03-11 09:04:56
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Takie są zasady dyskusji. Jak tylko zaczniesz się do nich stosować, to
    > możemy rozmawiać dalej.

    Zasady dyskusji sa takie, że jak jest sporna kwestia to trzeba podeprzeć ją
    argumentami, a nie wyzywać interlokutora od głupków. Wytłumaczysz mi zatem
    Jaśku jak tupolew mógł zrobić na 6 metrach beczkę ?.

    Zdrajcom Polski na pohybel!
    http://orks.nowyekran.pl/post/54714,zdrajcom-polski-
    na-pohybel

    "[ ...] Dla nas najbardziej interesujące są parametry: RW, roll i pitch
    (rysunki z raportu KBWL): [...]"

    http://m.nowyekran.pl/4e5a35b36889b638ab5f1dd6436bcc
    90,0,0.png

    http://www.youtube.com/watch?v=FWQSqy1T4cg&feature=y
    outu.be

    Tupolew zarył kikutem w ziemię
    http://orks.nowyekran.pl/post/55484,tupolew-zaryl-ki
    kutem-w-ziemie

    http://m.nowyekran.pl/d4550f600cd59aea1ac33a3b2e6be3
    74,0,0.jpg

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 175. Data: 2012-03-12 10:11:51
    Od: "Jan Werbinski" <j...@W...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):
    > Jaśku jak tupolew mógł zrobić na 6 metrach beczkę ?.

    Na ten tematy znam odpowiedź. Odpowiem jak tylko ustosunkujesz się do mojej
    wcześniejszej wypowiedzi.

    Na razie jak już ktoś to pisał musisz żyć ze swoimi argumentami które
    uzasadnia jedynie Twoja głęboka wiara. Dla mnie jest to cecha głupca.

    --
    Jan Werbiński

  • 176. Data: 2012-03-12 17:42:51
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    > Na ten tematy znam odpowiedź. Odpowiem jak tylko ustosunkujesz się do
    > mojej
    > wcześniejszej wypowiedzi.

    Której Jaśku bo nie wiem na co mam ci odpowiadać (zrestzą na
    pl.rec.lotnictwo wielkokrotnie o tym dyskutowaliśmy) ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 177. Data: 2012-03-12 18:32:01
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-02-25 16:26, sys29 pisze:

> [...]
    > Teza, że wiara stanowi "fundament moralności" jest wątpliwa w obliczu faktów.
    > Po pierwsze świadczą o tym wyniki badań osób skazanych za różne przestępstwa
    > ( chyba w USA - źródło jest w książce Dawkinsa ). Odsetek przestępców
    > deklarujących wiarę okazał się taki sam jak w całej populacji. Po drugie
    > istnieją w obrębie podobnej kultury społeczeństwa "religijne" ( Polska,
    > Irlandia ) i "niereligijne" ( Holandia, Dania, Czechy ... ). Przestępczość
    > w krajach, gdzie ludzie powszechnie deklarują wiarę powinna być mniejsza
    > niż w krajach ateistycznych - a nie jest.

    sam widzisz, że kluczowe słowa to "deklarujących" i "deklarują"

    można być uczciwym, można też uczciwość deklarować.