  • 61. Data: 2004-11-24 22:47:52
    Temat: Re: Podwyżka cen za konta walutowe w Pekao SA
    Od: qbanka <k...@g...pl>

    Użytkownik Glenn napisał:

    > A ja mam wrażenie, że "rżniesz głupa".

    Nie, raczej pracuje w Infolinii PEKAO S.A. ...

    > Nie wiesz na jakiej zasadzie robione
    > są zwolnienia z opłat w normalnych bankach, czy tylko udajesz? No przecież
    > segmentują klientów i dają zwolnienie z automatu (np. w Citi masz odpowiedni
    > depozyt masz zwolnienie z pewnych opłat, to samo w Lukasie). Ty naprawdę
    > tego nie możesz zrozumieć, że to usługodawca jest dla klienta a nie
    > odwrotnie?
    W takim razie PEKAO S.A. nie jest usługodawcą bo klienci są dla nich
    frajerami, których można dusić na każdym kroku cwanymi choć tanimi
    podstępami typu przekształcenie Eurokonta w droższe Eurokonto Plus
    w czasie wakacji pod pretekstem wzbogacenia oferty o niepotrzebne
    ubezpieczenie w Allianz, tak, żeby klient nie zdążył wrócić z urlopu
    i złożyć podania o niewyrażaniu zgody na robieniu go w ten sposób w
    konia. Albo wprowadzaniu opłat za subkonta dewizowe, ale tym wybrańcom,
    którzy przekształcą swoje Eurokonta w droższe Eurokonta Plus i złożą
    uniżone podanie o zwolnienie ich z tych opłat MOŻE je darują, ale nie
    muszą. O tym jak potraktowali firmy mające u nich konta internetowe w
    CBE w Łodzi trzymając je do ostatniej chwili w niewiedzy, że z chwilą
    wprowadzenia nowego formatu NRB nr konta rozwiążą umowę o prowadzeniu
    rachunku proponując przkształcenie go w droższy i gorszy rachunek w
    Telepekao24 , szkoda nawet pisać.A do Muzeum Techniki oddam "bezpieczny"
    list z kartą kodami jednorazowymi do Telepekao24, które bez otwierania
    można pod światłem żarówki wszystkie przeczytać nie naruszając koperty.
    Oczywiście nie był otwierany .
    I już nie będzie, bo konta do którego był przeznaczony już nie ma : - )
    Inni niech się skladają na drugi miliard ich zysku netto w tym roku .

  • 62. Data: 2004-11-25 08:04:48
    Od: g...@s...pl

    > W moim przypadku było to jakieś 5-7 min. Filę mam pod nosem i po
    > drodze. Nie było żadnej kolejki (gdyby była, to bym zajrzała w drodze
    > powrotnej, albo przy jeszcze następnej drodze), napisałam jedno zdanie
    > plus swoje dane i mam zadzwonić za kilka dni. Wsio.

    PKOSA is the best-est in the entire world la la la.
    You will never have to change your bank la la la.

  • 63. Data: 2004-11-25 18:40:55
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > No dobrze powiem - uważam, że bank, który sądzi, że jego klienci będą
    > pisać
    > podania o nienaliczanie pewnych opłat za DZIADOWSKI. Niezależnie już, czy
    > domaga sie oprócz tego nalepiania znaczków skarbowych, czy nie :-)
    > Sądzisz,
    > że to normalne, że klient ma pokornie prosic, aby nie naliczyli mu opłaty?

    Ja uwazam, ze klienci, ktorzy zebrza o nienaliczanie oplat sa DZIADOWSCY.
    Zwlaszcze, ze w innym miejscu daja to samo (albo i lepiej) za darmo...

    MAd Hat
    ter

  • 64. Data: 2004-11-25 18:46:22
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Mam wrażenie, że odpowiedź padła wielokrotnie, tylko nie chcesz jej
    > przyjąć
    > do wiadomości. Ale ok. Dlatego, że to jest relacja klient-usługodawca, a
    > nie
    > relacja suweren-petent. Jaśniej nie potrafię.

    Wyluzuj, niektórzy już tak mają, że całe zycie na kolanach.... I inaczej po
    prostu nie umiom...
    [korekta nie poprawiac zamierzone]

    MAd Hat
    ter <------ myśli, że pora myknąć jakieś podanie do TP SA o zwolnienie z
    opłaty abonamentowej :)))))) I jeszcze do ZTM'u napisze, żeby co drugi
    przejazd byl gratis :)))))))

  • 65. Data: 2004-11-25 18:52:53
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Dla mnie EOT, bo nie
    > podejmuje sie polemizować z kimś, kto ma mentalnośc raba.

    A jak uprzedzałęm jakis czas temu co zagoscilo w naszym skromnym zakatku, to
    nikt mnie nie sluchal...

    MAd Hat
    ter