  • 1. Data: 2011-09-16 19:36:10
    Temat: Podobno jutro Grecja ma zbankrutować....
    Od: "Endriu" <nmp3(noSpam)@interia.pl>

    Grecja zbankrutuje w weekend?
    <http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Grecja-zbankr
    utuje-w-weekend,wid,13787322,wiadomosc.html?ticaid=1
    d095>

    To by się nawet zgadzało biorąc pod uwagę aktualną sytuację techniczną....
    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/b60f46a3d8
    00d64d.html

    Jakby to powiedzieć Charlie Rulez ?.

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/

  • 2. Data: 2011-09-16 20:43:33
    Temat: Re: Podobno jutro Grecja ma zbankrutować....
    Od: k...@p...onet.pl

    > Grecja zbankrutuje w weekend?

    oby nie-bo futra bylyby 1900 a nie 2300....
    kroovka

  • 3. Data: 2011-09-17 09:49:04
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    W dniu 16.09.2011 22:43, k...@p...onet.pl pisze:

    > oby nie-bo futra bylyby 1900 a nie 2300....
    > kroovka

    oby tak - przynajmniej skoncza sie domysly, ploty, i inne farmazony ;)
    gold up, usd up ;) sky is the limit ;)

    pozdrawiam
    SlawcioD

  • 4. Data: 2011-09-17 12:12:22
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    Endriu <nmp3(noSpam)@interia.pl> napisał(a):

> [...]
    > 2,wiadomosc.html?ticaid=1d095>
    >
    > To by się nawet zgadzało biorąc pod uwagę aktualną sytuację techniczną....

    Oglądam często TVNCNBC i zauważyłem, że zdecydowana większość
    zapraszanych tam ekspertów uważa, że po ogłoszeniu przez Grecję
    formalnego bankructwa rynki akcji pójdą do góry, bo zniknie
    "czynnik niepewności". Jeśli taki podląd jest naprawdę
    rozpowszechniony, to by znaczyło, że "większość" już kupiła
    akcje "pod Grecję" i po fakcie będą chcieli "zrealizować zyski".
    IMHO gdy wtedy rynek po wysokim otwarciu zacznie spadać, to
    zjazd będzie bardzo głęboki. To może być fałszywka na tej linii,
    którą narysowałeś ( przebicie i szybki powrót w dół ).

    podzr.
    sys29

  • 5. Data: 2011-09-17 19:08:51
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

> [...]
    > zjazd będzie bardzo głęboki. To może być fałszywka na tej linii,
    > którą narysowałeś ( przebicie i szybki powrót w dół ).

    Ale co to znaczy w realnym świecie "zbankrutuje Grecja"?

  • 6. Data: 2011-09-17 21:00:09
    Od: " sys29" <s...@N...gazeta.pl>

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Ale co to znaczy w realnym świecie "zbankrutuje Grecja"?

    Widzę, że nie oglądasz TVNCNBC. Komentatorzy mówią tam o "formalnym
    ogłoszeniu bankructwa" tzn. o sytuacji, gdy premier Papandreu
    oświadczy, że Grecja przestaje spłacać swoje zobowiązania i o wpływie
    takiego info na rynki akcji. Ot i wszystko bez żadnych głębszych
    rozważań czym w istocie jest, a czym nie jest bankructwo kraju.
    A mnie osobiście kompletnie nie obchodzi, czy Grecy coś ogłoszą,
    czy nie. Jeśli to w jakiś sposób poruszy rynki, to na pewno się do tego
    dostosuję.
    Swoją drogą podoba mi się ten kraj. Byłem nawet na szczycie Olimpu
    ( 2917 m ).

    pozdr.
    sys29

  • 7. Data: 2011-09-18 08:47:37
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    sys29 wrote:

> [...]
    > dostosuję.
    > Swoją drogą podoba mi się ten kraj. Byłem nawet na szczycie Olimpu

    Chodziło mi raczej o uświadomienie sobie co tak naprawdę się stanie z
    przepływami pieniężnymi. Czy wszyscy Grecy umrą z głodu następnego dnia po
    ogłoszeniu upadłości a Niemcy i Francuzi w ciągu następnego tygodnia? Co to
    technicznie znaczy "Grecja zbankrutuje"? Nie chodziło mi o kursy papierów na
    giełdach ani o kursy krosów walutowych. W telewizji mówią "Grecja
    zbankrutuje" i mają przy tym spierzchnięte usta, głos im drży, oczy
    zaczerwienione i trzymają papier toaletowy w ręku. Ja też się boję. Jak o
    tym mówią to łapie mamę za rękę, a potem moczę się w nocy. Gdy pytam
    sąsiadów co to znaczy to tak się jąkają ze strachu, ze nic nie rozumiem.
    Dlatego pytam. Może tu ktoś wie.

  • 8. Data: 2011-09-18 13:19:30
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "totus" <t...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > tym mówią to łapie mamę za rękę, a potem moczę się w nocy. Gdy pytam
    > sąsiadów co to znaczy to tak się jąkają ze strachu, ze nic nie rozumiem.

    technicznie oznacza to że jeśli masz greckie obligacje to nie zostaną one
    wykupione w terminie.
    Kasa za którą dokonałes zakupu nie wróci na twoje konto (oczywiście z
    odsetkami). Będziesz musiał sie udać do sądu w Grecji i negocjować z
    dłużnikiem (greckim rządem) zwrot choć części owej kwoty.
    To nie jest specjalnie skomplikowane.

    george

  • 9. Data: 2011-09-18 15:59:40
    Od: totus <t...@p...onet.pl>

    george wrote:

> [...]
    > odsetkami). Będziesz musiał sie udać do sądu w Grecji i negocjować z
    > dłużnikiem (greckim rządem) zwrot choć części owej kwoty.

    Rozumiem. Czyli zupełnie tragicznie nie jest bo ja nie mam obligacji
    greckich. Może przestane się moczyć bo znacznie mnie uspokoiłeś. A co znaczy
    "Grecja zbankrutuje" dla piekarza w Atenach lub sprzedawcy w prywatnym
    sklepie mięsnym w Salonikach?

  • 10. Data: 2011-09-18 16:23:34
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "totus" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > znaczy
    > "Grecja zbankrutuje" dla piekarza w Atenach lub sprzedawcy w prywatnym

    Mogą mu salonik mięsny w Salonikach zdemolować ?

    --
    marfi