  • 1. Data: 2002-04-30 09:38:02
    Temat: Podatek od srodkow pienieznych
    Od: "GoGush" <N...@p...onet.pl>

    Czy ktos z Was moze wie , czy w przypadku depozytow dla ktorych odsetki
    udostepniane sa wczesniej (np. co 1 miesiac) i potracany jest podatek w
    sytuacji gdy nastapi likwidacja takiej lokaty i potracane odsetki wyplacone
    zaliczkowo, nastapi zwrot nadmiarowo pobranego podatku ? czy banki maja
    takie uprawnienia ? czy trzeba sobie isc do US i tam domagac sie zwrotu
    podatku?

    Pozdro
    ------
    UWAGA !!
    Odpowiadajac na ten e-mail usun : NOSPAM z adresu

  • 2. Data: 2002-04-30 13:01:22
    Temat: Re: Podatek od srodkow pienieznych
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "GoGush"
> [...]
    > zaliczkowo, nastapi zwrot nadmiarowo pobranego podatku ? czy banki maja
    > takie uprawnienia ? czy trzeba sobie isc do US i tam domagac sie zwrotu

    w zasadzie klient mial sam sie o to martwic, ale wiem, od informatykow z PekaoSA
    ze dostali zgode z min.fin. na uzywanie w takiej sytuacji automatycznego zwrotu
    nienaleznego podatku i pobranie wlasciwego, od odsetek obnizonych
    *** blad ***