  • 1. Data: 2002-04-30 09:16:19
    Temat: Dziwne zachowanie listy
    Od: <i...@p...onet.pl>

    Od kliku dni obserwuje dziwne zachowanie list dyskusyjnych. Co jakis czas po
    ponownym otwarciu listy posty ewidentnie przeczytane mam znowu oznaczone jako
    swieze. Jest to irytujace bo ile razy mozna czytac to samo.
    Czy ktos ma podobne objawy i czy mozna na to jakos zaradzic?

  • 2. Data: 2002-04-30 11:39:19
    Temat: Re: Dziwne zachowanie listy
    Od: u...@h...pl (Wojciech Skrzypinski)

    i...@p...onet.pl wrote in <1...@n...onet.pl>:

> [...]
    >swieze. Jest to irytujace bo ile razy mozna czytac to samo.
    >Czy ktos ma podobne objawy i czy mozna na to jakos zaradzic?

    Nie ta grupa !!!
    Idz na wlasciwa i napisz im o jaki program chodzi.

    W.

  • 3. Data: 2002-04-30 11:55:16
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    i...@p...onet.pl wrote:
    > Od kliku dni obserwuje dziwne zachowanie list dyskusyjnych. Co jakis czas po
    > ponownym otwarciu listy posty ewidentnie przeczytane mam znowu oznaczone jako
    > swieze. Jest to irytujace bo ile razy mozna czytac to samo.

    zgaduję, że korzystasz z bramki na onecie. sugeruję włączyć cookies.

    a.