  • 1. Data: 2013-01-03 11:41:00
    Temat: Pocztowy się obudził.
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    Na 5 miesięcy 6,5%

  • 2. Data: 2013-01-03 11:46:26
    Temat: Re: Pocztowy się obudził.
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-01-03 11:41, wiatrak pisze:
    > Na 5 miesięcy 6,5%
    jakis link?

  • 3. Data: 2013-01-03 11:48:01
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    wiatrak <w...@y...pl> writes:

    > Na 5 miesięcy 6,5%

    Wczytywał się ktoś? Bo mam wrazenie, ze
    6.5 % to jest za ostatni miesiąc. A sumarycznie to jest pewnie w
    okolicach 5%

    KJ

    We Klingons believe as you do -- the sick should die. Only the strong
    should live.
    -- Kras, "Friday's Child", stardate 3497.2

  • 4. Data: 2013-01-03 11:48:26
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2013-01-03 11:41, wiatrak pisze:
    > Na 5 miesięcy 6,5%

    Przepraszam, ale dałem się zrobić w balona. G...o, a nie 6,5%. Zaczyna
    sie od 4% i rośnie co miesiąc o pół procenta. Jednym słowem gówniana lokata.

  • 5. Data: 2013-01-03 12:16:23
    Od: pawlin <p...@f...com>

    W dniu 2013-01-03 11:48, wiatrak pisze:

    > Przepraszam, ale dałem się zrobić w balona. G...o, a nie 6,5%. Zaczyna
    > sie od 4% i rośnie co miesiąc o pół procenta. Jednym słowem gówniana
    > lokata.
    hehe dlatego poprosilem o link jest to typowa lokata progresywna na
    marny procent :)

  • 6. Data: 2013-01-03 12:17:54
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    wiatrak napisał(a) :

    > Przepraszam, ale dałem się zrobić w balona. G...o, a nie 6,5%. Zaczyna
    > sie od 4% i rośnie co miesiąc o pół procenta. Jednym słowem gówniana lokata.

    Bo jak bank mówi, że chce nam dać, to najpierw łapmy się za kieszeń
    :-) Dopiero potem pytamy się na jakich warunkach.

    Zbyszek
    PGP key: 0x1E6680DF

    wszystkie możliwości.]

  • 7. Data: 2013-01-03 12:18:32
    Od: Glaukon <r...@g...com>

    > Przepraszam, ale dałem się zrobić w balona.

    Do tego właśnie służą lokaty progresywne - do robienia klientów w balona. Niektóre
    banki przynajmniej uprzejmie podają drobnym drukiem, jakiemu tradycyjnemu
    oprocentowaniu to odpowiada.