  • 1. Data: 2009-02-14 22:49:56
    Temat: Pocztowy i 8% na Killerze
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

    Wie ktoś od kiedy jest 8% na Killerze? Lokata skończyła mi sie 13 lutego i
    będzie odnowiona na 10% czy na 8%, niestety partyline już jest nieczynne...

  • 2. Data: 2009-02-14 23:04:31
    Temat: Re: Pocztowy i 8% na Killerze
    Od: "Marcin Wasilewski" <j...@a...pewnie.je.st>

    Użytkownik "b.s." <o...@p...fm.pl> napisał w wiadomości
    > Wie ktoś od kiedy jest 8% na Killerze? Lokata skończyła mi sie 13 lutego i
    > będzie odnowiona na 10% czy na 8%, niestety partyline już jest
    > nieczynne...

    Na 8%. 8% jest już od 5-go lutego.
    Teraz najlepiej lokaty odnowić po 1000 - 1100 zł, omija się belkę i wychodzi
    prawie tyle samo odsetek co przy 10% z belką.

    Co ciekawe BP wprowadził ułatwienie. Pojawił się w formularzu zakładania
    lokat przycisk "wyślij ponownie", który pozwala założyć kilka lokat bez
    każdorazowego wypełniania formularza od zera. Założenie teraz 10 lokat trwa
    dosłownie minutę.

  • 3. Data: 2009-02-14 23:46:36
    Od: "b.s." <o...@p...fm.pl>

> [...]
    > lokat przycisk "wyślij ponownie", który pozwala założyć kilka lokat bez
    > każdorazowego wypełniania formularza od zera. Założenie teraz 10 lokat
    Dzieki za rade

  • 4. Data: 2009-02-15 00:22:34
    Od: "JanKo" <b...@m...tu>

    Agent b.s. nadaje:

    > Wie ktoś od kiedy jest 8% na Killerze? Lokata skończyła mi sie 13
    > lutego i będzie odnowiona na 10% czy na 8%, niestety partyline już
    > jest nieczynne...

    Tajna strona z ukrytymi informacjami dla wtajemniczonych - pocztowy.pl
    w trzeciej notatce od góry, zamaskowanej jako "Zmiana oprocentowania
    lokaty Killer" podaje zaszyfrowaną w utf-8 informację że od 6 lutego.