  • 1. Data: 2007-11-07 18:30:53
    Temat: Platnosci.pl PAYU - blamaż (nie przelewają środków przez kilka dni) !
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    Nie ufajcie, że realizują transakcje internetowe ONLINE. Nie ufajcie, że
    W OGÓLE je realizują, bo się zdziwicie i narazicie sklepom, w których
    chcecie zapłacić. Omijajcie platnosci.pl i PAYU.

    Chciałem kupić Kasperski - w piątek. Przed 21.00 wszedłem na stronę
    sklepu, zrealizowałem przelew - przekierowany automatycznie na
    platnosci.pl i z powrotrm do sklepu (do 21.00 miało być ONLINE) i
    czekam...
    Czekam na klucz, a tu nic. W sobotę dzwonię do Kasperski, a oni kierują
    mnie do pośrednika - sklepu internetowego. Sklep milczy. Wysłałem
    e-mail. Milczą. W poniedziałek sklep nadal milczy, a ja już rzucam
    przedmiotami :) Drugi list - już z uwagami na temat ich rzetelności,
    żadaniem anulowania transakcji i zwrotu środków. Oni - równie życzliwie,
    odpisują, że nie raczyłem zapłacić. Wtorek nadal zero odpowiedzi.
    To to się zagotowałem :)
    Dzwonię do banku - czy i gdzie poszedł przelew. Oni - poszedł i to
    online, bo rachunek płatności.pl jest w tym samym banku (pewnie mają w
    różnych). Reklamacja do platności.pl - bez odzewu przez dobę. Dziś
    dzwonię (pełne 4 doby po transakcji) i dowiaduję się, że "mój" bank miał
    pewne trudności i do dziś RECZNIE robią przelewy (no tak - wina banku).
    Znaczy, że dodatkowo mają klientów za idiotów. W piątek mają problemy, a
    do środy nie potrafili uporać się z przelewami z 1 banku. Widać na
    pierwszy rzut oka, że nie potrafili przelac z własnego konta w jednym
    banku do drugiego. Obiecali zwrócić już dziś ale pieniędzy nadal nie
    ma - mimo, że nadal powinny być w "moim" banku na ich koncie, czyli
    jeśli by przelali, to juz miałbym środki przelane w czasie rzeczywistym.
    Oczywistą oczywistością (za premierem) jest, że olewają klienta i
    trzymaja jego pieniądze.
    Dziś kupiłem w sklepie ten sam produkt za 40 zł taniej...

    Omijajcie platności.pl dużym łukiem. ODRADZAM korzystanie z nich (to
    samo co PAYU).

    Tak nawiasem mówiąc pisemnie zażądałem zwrotu z nawiązką - 50%. Jaka
    szansa? Co zrobić, żeby jeszcze im uprzykrzyć życie, tak, żeby
    zapamiętali?

    Leszek

  • 2. Data: 2007-11-07 20:02:18
    Od: primo voto <n...@s...pl>

    "Leszek" <b...@s...pl> wrote in news:fgt08t$16nn$1@main.viknet.pl:

    > Nie ufajcie, ?e realizują transakcje internetowe ONLINE. Nie ufajcie, ?e
    > W OGÓLE je realizują, bo si? zdziwicie i narazicie sklepom, w których
    > chcecie zap?aci?. Omijajcie platnosci.pl i PAYU.
    >
    > Chcia?em kupi? Kasperski - w piątek. Przed 21.00 wszed?em na stron?
    > sklepu, zrealizowa?em przelew - przekierowany automatycznie na
    > platnosci.pl i z powrotrm do sklepu (do 21.00 mia?o by? ONLINE) i
    > czekam...

    Pierwsze primo - zanim zaczniesz jechac na platnosci prosimy konkrety. Jaki sklep,
    jaki bank, jaki dzien tygodnia.

    > Tak nawiasem mówiąc pisemnie za?ąda?em zwrotu z nawiązką - 50%. Jaka
    > szansa? Co zrobi?, ?eby jeszcze im uprzykrzy? ?ycie, tak, ?eby
    > zapami?tali?

    Marne szanse, szkoda Twojego czasu.

    -p

  • 3. Data: 2007-11-07 20:12:46
    Od: primo voto <n...@s...pl>

    sorry oczywiscie chodzilo o dzien miesiaca, a nie tygodnia.

  • 4. Data: 2007-11-07 20:51:26
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    primo voto wrote:

    > Pierwsze primo - zanim zaczniesz jechac na platnosci prosimy
    > konkrety. Jaki sklep, jaki bank, jaki dzien tygodnia.

    Kasperskiego obsługuje CBIT/SOFTBUY
    Ostatni piątek to 2.11 - godz. 20:49
    Bank to BPH
    Informacja o zawaleniu pochodzi bezpośrednio od "platności" - po
    sprawdzeniu transakcji po numerze. Dodam, że nie wyciągałbym tego na
    forum, gdyby zwrócili pieniądze - jak telefonicznie obiecali. Teraz się
    po prostu na nich wściekłem - za podwójne zawalenie sprawy. Obiecali to
    zrobic o 14-tej. Mają konto w BPH, więc w każdej chwili mogli zwrócić
    pieniądze w czasie rzeczywistym. Olali to. Mogli naprawić to bez
    krzyku - byłbym skłonny uwierzyć, że mogli coś długo ręcznie robić.
    Jesli jednak otwierają sprawę ("przebieg" transakcji sprawdzano podczas
    rozmowy), obiecują zaraz zwrócić i tego nie robią, to sami się
    prosili...
    L.

  • 5. Data: 2007-11-07 22:45:20
    Od: primo voto <n...@s...pl>

    "Leszek" <b...@s...pl> wrote in news:fgt8mc$1hbi$1@main.viknet.pl:

> [...]
    > sprawdzeniu transakcji po numerze. Dodam, ?e nie wyciąga?bym tego na
    > forum, gdyby zwrócili pieniądze - jak telefonicznie obiecali. Teraz si?
    > po prostu na nich wściek?em - za podwójne zawalenie sprawy. Obiecali to
    > zrobic o 14-tej. Mają konto w BPH, wi?c w ka?dej chwili mogli zwróci?
    > pieniądze w czasie rzeczywistym. Olali to. Mogli naprawi? to bez
    > krzyku - by?bym sk?onny uwierzy?, ?e mogli coś d?ugo r?cznie robi?.
    > Jesli jednak otwierają spraw? ("przebieg" transakcji sprawdzano podczas
    > rozmowy), obiecują zaraz zwróci? i tego nie robią, to sami si?

    Kaske dostaniesz pewnie jutro (zlecony po 14) - maja konta w kilku bankach, ale
    przelew przyjdzie Ci z glownego (OIDP Bre SA). Po prostu zeby nie robic burdelu
    pozostale konta sluza tylko do przyjmowania wplat.

    Nie pamietam jak wygladaja szybkie platnosci w BPH, ale MTransfer byl wywolywany
    przez url z odpowiednimi parametrami. Uzytkownik mogl dowolnie (takze przez
    przypadek lub w wyniku bledu) zmienic parametr opis i jezeli pozostale dane (id
    uslugi, data) byly ok to taki mtransfer szedl ze zmienionym opisem. Potem taki
    przelew lezal sobie na koncie, bo system nie mogl go zmatchowac i czekal, az ktos
    sie nim zajmie (zazwyczaj dopiero jak skontaktowal sie platnik). Moze bylo tak u
    Ciebie - zobacz na tytul przelewu w historii. W zaprzyjaznionym sklepie byla taka
    sytuacja ze dwa razy. Moze sie zmienilo, bo cwiczylem to juz z rok albo dluzej
    temu.

    Trzeba przyznac, ze 4 dni na odpowiedz to troche dlugo (z drugiej strony tylko 2
    robocze). Firmy korzystajace z platnosci traktuja lepiej :) Dobrze, ze maja
    telefon - tam zawsze udawalo sie zalatwic od reki.

    good luck z odzyskaniem kasy

    -p

  • 6. Data: 2007-11-08 06:35:07
    Od: "Leszek" <b...@s...pl>

    primo voto wrote:
> [...]
    > zajmie (zazwyczaj dopiero jak skontaktowal sie platnik). Moze bylo
    > tak u Ciebie - zobacz na tytul przelewu w historii.

    System wszystko zdefiniował - ja jedynie wpisałem hasła. Zdaję sobie
    sprawę, że "tytułem" to ważna część przelewu, zwłaszcza, że jego syntax
    jest charakterystyczny - numer transakcji jest wyróżniony i łatwy to
    znalezienia w ciągu, np. XX12345678XX.
    Co ciekawsze, dowiedziałem się, że po moich interwencjach i ustaleniach
    dot. rezygnacji - u odbiorcy, platnosci.pl już miały info przy
    przelewie, że transakcja jest anulowana i należy środki zwrócić -
    zapewne jeszcze przed 14 i ostatnią sesją. No, ale przecież wystarczy
    dopóścić do "drobnego opóźnienia" i można powiedzieć klientowi, że to
    wina ustalonych godzin sesji ELIXIRu...

    Tej firmie powinno się zakazać działalności...

    Leszek