  • 1. Data: 2002-04-25 11:33:47
    Temat: Płatność Visą w banku
    Od: Hubert <h...@w...pl>

    Dokładnie Lukasa.
    Jakie opłaty/prowizje wezmą jeśli zapłacę w banku, w okienku (np.
    PKO) kartą? Czy jak za płatność bezgotówkową? Czy potraktują jak
    bankomat i od razu polecą odsetki?

    pozdrawiam
    Hubert

  • 2. Data: 2002-04-25 12:08:19
    Temat: Re: Płatność Visą w banku
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Hubert"
    > Jakie opłaty/prowizje wezmą jeśli zapłacę w banku, w okienku (np.
    > PKO) kartą? Czy jak za płatność bezgotówkową? Czy potraktują jak
    > bankomat i od razu polecą odsetki?

    mam obawy ze jednak to bedzie operacja gotowkowa.
    raz tak kiedys zrobilem w dawnym Gdanskim i potraktowali jak wyplate gotowki
    w koncu w sklepie placisz za towar a w banku towarem jest pieniadz ;-))
    *** blad ***

  • 3. Data: 2002-04-25 12:12:50
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    gotowki
    > w koncu w sklepie placisz za towar a w banku towarem jest pieniadz ;-))

    najprawdopodobniej tak - tak samo jak platnosc na poczcie jest traktowane
    jak wyplata gotowki.

    --
    JaKi

  • 4. Data: 2002-04-25 15:54:02
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > najprawdopodobniej tak - tak samo jak platnosc na poczcie jest traktowane
    > jak wyplata gotowki.

    Apropos poczty - ciekawym dlaczego nie wprowadza ona POSow. U mnie
    przynajmniej (miasto 120tys) nie ma na zadnej... Przeca to by im koszmarnie
    ulatwilo prace.

    pzdr

  • 5. Data: 2002-04-25 16:10:46
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Szymon" <w...@p...com> napisał w wiadomości

    > Apropos poczty - ciekawym dlaczego nie wprowadza ona POSow. U mnie
    > przynajmniej (miasto 120tys) nie ma na zadnej... Przeca to by im
    koszmarnie
    > ulatwilo prace.

    sa w wybranych UP POSy Pekao - tyle ze malo oplacalne jest placenie tam,
    skoro od tego leci prowizja, a dodatkowo przy KK normalne odsetki od wyplaty
    pieniedzy.

    --
    JaKi

  • 6. Data: 2002-04-25 17:08:20
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

    > sa w wybranych UP POSy Pekao - tyle ze malo oplacalne jest placenie tam,
    > skoro od tego leci prowizja, a dodatkowo przy KK normalne odsetki od
    wyplaty
    > pieniedzy.

    Prowizja? Ja mam na mysli zakupy bezgotowkowe. Np. codziennie zostawiam na
    poczcie 30-50zl na znaczki, koperty, paczki. Musze tak co 2-3 dni biegac do
    bankomatu, a tak moglbym placic karta.

    pzdr

  • 7. Data: 2002-04-25 17:13:28
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > poczcie 30-50zl na znaczki, koperty, paczki. Musze tak co 2-3 dni biegac

    kupujac znaczek lub cos innego na poczcie i placac za to karta placisz
    prowizje - tak jak bys wyplacal z bankomatu obcego banku (w tym przypadku
    Pekao S.A. - bo ich terminale sa na pocztach)
    We wniosku o EC w Citku jest napsiane, ze operacje na pocztach moga byc
    traktowane jako wyplata z obcego bankomatu.

    --
    JaKi

  • 8. Data: 2002-04-25 17:38:10
    Od: "Szymon" <w...@p...com>

> [...]
    > We wniosku o EC w Citku jest napsiane, ze operacje na pocztach moga byc
    > traktowane jako wyplata z obcego bankomatu.

    OK, to juz pojmuje. A dlaczego tak jest? Nie jest to wina terminalu PEKAO,
    bo juz placilem w nim karta Inteligo i bez prowizji. Wiec jesli dobrze
    rozumiem, to gdy kupuje koperty na poczcie i place karta to jest prowizja, a
    gdy w papierniczym to juz nie ma. Glupie :-)

    pzdr

  • 9. Data: 2002-04-25 17:49:50
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

> [...]
    > rozumiem, to gdy kupuje koperty na poczcie i place karta to jest prowizja,
    > gdy w papierniczym to juz nie ma. Glupie :-)

    Nie jest to wina termnala ;-) - kwestia ustawien - zauwaz ze zazwyczaj na
    slipie masz pod nazwa merchanta napisane "sklep" Poczta traktuje kazda
    platnosc karta jak wyplate z bankomatu. Chyba ze poczta ustawi 2 terminale -
    jeden do platnosci za produkty - a przy ilosci produktow jakie juz mozna
    kupic na poczcie to moze do tego dojdzie niedlugo ;-))) No i drugi do
    platnoci za rachunki - co bedzie traktowane jak wyplata z bankomatu. Ale nie
    wiem czy im sie oplaci bo ile wydaje sie na poczcie na zakupy - raczej sa to
    symboliczne kwoty.

    --
    JaKi

  • 10. Data: 2002-04-25 19:52:48
    Od: Hubert <h...@w...pl>

    > bo juz placilem w nim karta Inteligo i bez prowizji. Wiec jesli dobrze
    > rozumiem, to gdy kupuje koperty na poczcie i place karta to jest prowizja, a
    > gdy w papierniczym to juz nie ma. Glupie :-)

    Ano właśnie - podejrzewałem, że to będzie traktowane jako operacja gotówkowa.
    Przyznaję: głupie.

    pozdrawiam
    Hubert