  • 61. Data: 2002-05-28 16:07:33
    Temat: Re: Platne konta Inteligo
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 28 May 2002 09:20:41 +0200), "Witek"
    <w...@p...onet.fi> był(a) napisał(a):

    >A SP. Handlo juz zostaw w spokoju... Ale z tego co pamietam, to wspomniane
    >100zl to dawali przy zakladaniu konta :-)

    Mi nie. Stwierdzili, że kartę i debet dostanę po 3 miesiącach wpływów
    za pensję. Zjawiłem się po trzech miesiącach i okazało się, że na
    przelewie zamiast NAZWA FIRMY IMIĘ NAZWISKO WŁAŚCICIELA było samo IMIĘ
    NAZWISKO WŁAŚCICIELA i nie uznali mi tych wpływów, choć były o
    regularnej i zadeklarowanej wysokości. Więc czekałem kolejne 3
    miesiące i dostałem w końcu MC oraz 100zł debetu...

    >Mnie dali od razu 300zl + MC, a
    >pozniej sami z siebie (tylko na podstawie wplywow, chyba po 6 miesiacach)
    >dali 1200zl debetu + 4500zl kredytu i KK.

    Może miałeś większe wpływy? Ja miałem niskie, ale takie same niskie w
    PeKaO SA starczyły i bank raczej nie stracił na mnie, bo wciaż jadę na
    debecie :-( więc odsetki mi kasują...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 62. Data: 2002-05-28 21:10:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Może miałeś większe wpływy? Ja miałem niskie, ale takie same niskie w
    > PeKaO SA starczyły i bank raczej nie stracił na mnie, bo wciaż jadę na
    > debecie :-( więc odsetki mi kasują...

    Zadeklarowalem chyba 800zl, ale czasem bylo wiecej ok. 1200zl. BTW wtedy tez
    mialem taki okres jazdy na debecie :))
    Do dzis mam jeszcze 'muzealne' gadgety Handlo :-)) Szkoda biedaka...
    pzd